.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز واکسیناسیون زائران مازندرانی برای حج تمتع
مدیر حج و زیارت مازندران از آغاز واکسیناسیون زائران خانه خدا استان برای حج تمتع امسال خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، ساداتی مدیر حج و زیارت مازندران گفت: واکسیناسیون حجاج مازندرانی از امروز آغاز شده است و جمعیت هلال احمر مسئولیت آن را برعهده دارد.


وی با بیان اینکه معمولا واکسیناسیون حجاج یک تا دو ماه قبل از سفر حج انجام می‌شود، افزود: واکسیناسیون این زائران علاوه بر این مراکز توسط واکسیناتور‌های اعزامی به محل‌های برگزاری دوره‌های آموزشی به حجاج نیز انجام می‌شود.


مدیر حج و زیارت مازندران با تاکید بر اینکه واکسیناسیون حجاج الزامی است، گفت: تدابیر لازم برای واکسناسیون زائران پیش بینی شده و مشکلی در این زمینه نداریم و فرآیند تزریق واکسن در زمانبندی خود انجام خواهد شد.


ساداتی افزود: به دلیل توصیه‌های اکید سازمان بهداشت جهانی در خصوص بیماری مننژیت، همه ساله زائران حج تمتع قبل از اعزام، در برابر این بیماری واکسینه می‌شوند.


وی گفت: این مرکز به منظور احراز سلامت زائران، آن‌ها را مورد معاینه قرار می‌دهد و در صورت تأیید وضعیت سلامت، پس از واکسیناسیون به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.


وی افزود: ۴ هزار و ۲۴۵ زائر مازندرانی در قالب ۳۰ کاروان از نیمه دوم تیر ماه به حج تمتع اعزام می‌شوند.


مدیر حج و زیارت مازندران گفت: هزینه سفر زائران حج تمتع از ۲۳ میلیون تومان تا ۲۸ میلیون تومان است و علت این اختلاف قیمت، نوع مسکن است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.