.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احتمال وقوع سیلاب مقطعی در برخی رودخانه‌های بالادست مازندران
مدیرکل هواشناسی مازندران از احتمال وقوع سیلاب مقطعی در برخی رودخانه‌های فصلی بالادست استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، هوای استان از امروز تا پایان هفته بدلیل استقرار جریانات خنک و مرطوب شمالی سطح زمین و عبور متناوب امواج تراز میانی جو، در ساعات بعدازظهر و شب بویژه در ارتفاعات، رگبارباران، رعدوبرق، وزش باد و در مناطق مستعد و احتمال وقوع تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی به احتمال وقوع سیلاب‌های مقطعی در رودخانه‌های فصلی بالادست استان اشاره کرد و افزود: امروز در ارتفاعات شهر‌های پل سفید و گلوگاه شاهد بارش باران هستیم و احتمال وقوع سیلاب‌های مقطعی کوچک ازرودخانه‌های فصلی ارتفاعات این مناطق دور از انتظار نیست.

رضوی گفت: بارش‌های بهاری در روز سه شنبه نیز ادامه خواهد داشت بطوری در ارتفاعات گلوگاه، کیاسر و قائمشهر شاهد بارش باران رگباری خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی مازندران افزود: در این مدت رودخانه‌های بالادست محلی دودانگه، کیاسر، گلوگاه و تلار قائمشهر به طول ۱۵ و ۲۰ کیلومتر شاهد سیلاب مقطعی خیلی کم و نقطه‌ای خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان بارندگی‌ها و خطر سیلاب در استان‌های سمنان و تهران پیش بینی می‌شود، گفت: این سامانه بارشی در روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه از استان مازندران خارج می‌شود، اما بارش‌های خفیف باران در ارتفاعات و غرب استان به صورت پراکنده ادامه دارد.

رضوی به شهروندان توصیه کرد از رفتن به ارتفاعات و مناطقی که در معرض برخورد صاعقه وجود دارد و همچنین از اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.325 seconds.