.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پایان اردیبهشت ماه، زمان اعلام آخرین وضعیت شناگاه‌ها
رئیس اداره محیط زیست دریایی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: براساس نمونه‌برداری و پایش انجام شده در پایان اردیبهشت آخرین وضعیت شناگاه‌های سطح استان اعلام می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، کامران نصیراحمدی امروز  اظهار کرد: تمامی شناگاه‌های سطح استان مازندران به‌صورت مستمر پایش شده و براساس نتایج به‌دست آمده، از سوی محیط زیست نشانه‌گذاری می‌شود.

 

وی افزود: نمونه‌برداری دیگری پایان اردیبهشت در دستور کار قرار دارد به‌این دلیل که معمولاً آنالیزهای انجام شده با گرمای هوا نتایج آن متفاوت است.

 

رئیس اداره محیط زیست دریایی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به اینکه وضعیت شناگاه‌های استان تقریبا همانند سال گذشته است، اضافه کرد: شناگاه‌های جمشیدآباد عباس‌آباد، محمودآباد و رامسر باتوجه به شرایط فوق بحرانی طی جلسه‌ای که باحضور نمایندگان آن برگزار شد مقرر شد تا پایان اردیبهشت ماه نسبت به رفع آلودگی اقدام شود.

 

نصیراحمدی ادامه داد: پایان اردبیهشت ماه امسال نمونه‌برداری مجدد انجام شده و درصورت رفع آلودگی اجازه فعالیت داده می‌شود.

 

وی تصریح کرد: در ارتباط با شناگاه‌های فوق بحرانی در شهرستان‌های محمودآباد و عباس‌آباد باتوجه به نزدیک بودن به مصب رودخانه مکان شناگاه به سمت غرب مصب تغییر دهند و در ارتباط با شناگاه رامسر نیز پیشنهاد داده شد مکان جدیدی برای شناگاه درنظر گرفته شود.

 

رئیس اداره محیط زیست دریایی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران با تأکید بر اینکه اجازه شنا در شناگاه آلوده به هیچ وجه داده نمی‌شود، خاطرنشان کرد: براساس نمونه‌برداری و پایش انجام شده در پایان اردیبهشت آخرین وضعیت شناگاه‌های سطح استان اعلام می‌شود و با توجه به ارزیابی دانشگاه‌ علوم پزشکی رنگ پرچم شناگاه‌ها مشخص می‌شود.

 

نصیراحمدی یادآور شد: شناگاه‌های فاقد آلودگی نیز با پرچم‌های آبی برای شناگران نشانه‌گذاری می‌شود که نشان‌دهنده این بوده در این شناگاه‌ها مشکلی برای شنای مسافران وجود ندارد.

 

وی با اعلام اینکه پایش‌ها و رصدهای زیست‌محیطی در سطح دریای مازندران در دستور کار قرار دارد، گفت: مهم‌ترین موضوع برای ما سلامت شناگران است و به هیچ وجه از این موضوع کوتاه نمی‌آییم و به شناگاه‌های بحرانی و فوق بحرانی اجازه فعالیت داده نمی‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.61 seconds.