.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دعوت ۱۳ کشتی گیر مازندرانی به اردوی تیم ملی جوانان
دبیر هیئت کشتی مازندران، از دعوت ۱۳ کشتی گیر این استان به مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی برای حضوری پرقدرت درمسابقات آسیایی وجهانی خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، غلامرضا نوری زاده اظهار داشت: از ۲۵ کشتی گیر دعوت شده به اردوی آماده سازی تیم ملی برای مسابقات آسیایی و جهانی ۱۳ کشتی گیر مازندرانی هستند که این تعداد جالب و قابل توجه بوده است.

 

وی افزود: در وزن ۵۷ کیلوگرم: " عرفان جعفریان"، در ۶۵ کیلوگرم: "علیرضا اشکیور" و" امیرمحمد یزدانی"، در وزن ۷۰ کیلوگرم، " محمدصادق فیروزپور"، در وزن ۷۴ کیلوگرم، " محمد نخودی و امیرحسین کاووسی"، در وزن ۷۹ کیلوگرم " عبداله شیخ اعظمی"، در وزن ۸۶ کیلوگرم، " ابوالفضل هاشمی"، در وزن ۹۷ کیلوگرم، " عباس فروتن و علیرضا رکابی" و در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، " امیرحسین زارع، عرفان جعفری و امیررضا صحرایی" ۱۳ کشتی گیر مازندرانی هستند که از سوی سرمربی تیم ملی به اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در خانه کشتی تهران دعوت شدند.

 

دبیر هیئت کشتی مازندران ادامه داد، که اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد جوانان برای شرکت در رقابت‌های آسیایی تایلند و جهانی استونی از ۲۲ اردیبهشت در محل خانه کشتی مجموعه ورزشی آزادی تهران شروع شده تا ۲ خردادماه ادامه خواهد داشت.

 

نوری زاده افزود، "محمد طلایی" سرمربی تیم ملی در کادرفنی تیم ملی از وجود دو مربی مازندرانی به نام‌های " اصغر بذری- علی شکری پور" نیز سود می‌برد.

 

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر کشتی گیران مازندرانی همواره یک پای ثابت در اردوهای آماده سازی و ترکیب نهایی تیم‌های ملی کشتی در مسابقات آسیایی و جهانی بودند، خوشبختانه کشتی گیران وبا انگیزه مازندرانی با شایستگی‌های خودشان به خوبی جواب اعتماد کادر فنی را دادند و همواره برای تیم ملی و ایران عزیز افتخارآفرینی کردند.

 

وی ابراز امیدواری کرد، که تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مسابقات پیش رو قهرمانی آسیا در کشور تایلند و نیز مسابقات جهانی درکشور استونی با درخشش کشتی گیران مازندرانی با دست پر به کشور برگردند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.