.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ماه رمضان بهترین فرصت برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است و مبلغان دینی باید از این فرصت گرانبها بهره ببرند.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام ناصرشکریان امیری ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و با اشاره به اهمیت این ماه و فرصت نزدیکی به خدای متعال از سوی بندگان، اظهار داشت: با توجه به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در این ماه ضیافت الله همزمان در ماه مبارک رمضان بیش از دو هزار و ۸۰۰ مبلغ دینی به شهرهای مختلف مازندران اعزام شدند.

 

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های عظیم فرهنگی استان خصوصاً در ایام ضیافت الله، افزود: ظرفیت تبلیغی استان برای پوشش کامل همه مناطق استان در ماه مبارک رمضان کافی نیست لذا با توجه به حجم فعالیت‌های تبلیغی استان از ظرفیت مبلغان غیربومی و اعزامی از قم هم بهره گرفته‌ایم.

 

استاد حوزه‌های علمیه مازندران در ادامه با اشاره به اهمیت ماه ضیافت الله از منظر قرآن، احادیث و روایات، افزود: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی برای خودسازی و تقویت روحیه معنوی در انسان است و باید از فضیلت‌های این ماه مبارک بیشتری بهره را برد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در مساجد و اماکن مذهبی در شب‌های ماه مبارک رمضان، تاکید کرد: مثل ادوار گذشته اعلام کرده‌ایم که هیچ مسجدی در مازندران نباید بدون روحانی و مبلغ باشد و تلاش کرده‌ایم از تمامی ظرفیت‌های حوزه تبلیغ برای حضور روحانیون و مبلغان در مساجد و اماکن مذهبی بهره ببریم.

 

حجت الاسلام ناصر شکریان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع رسالت روحانیون و مبلغان در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از منابر و خطابه‌ها در این شب‌های ماه مبارک اشاره و تصریح کرد: موضوع بیانیه گام دوم انقلاب و شعار سال مقام معظم رهبری (رونق تولید) از مهم‌ترین مؤلفه‌های مورد تاکید سازمان تبلیغات اسلامی است و مبلغان و روحانیون باید از این فرصت در جهت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و تحقق شعار سال برنامه ریزی کنند.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی استان در پایان با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های حوزه تبلیغ در ماه مبارک رمضان برای مناطق سیل زده استان و تقویت این مناطق، بیان داشت: مناطق آسیب پذیر استان هم یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما در حوزه تبلیغ است که سعی کردیم برای آن هم با وجود همه مشکلات برنامه ریزی دقیق داشته باشیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.413 seconds.