.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور نیروهای جهادی در مناطق سیل‌زده پیام‌آور امید است
امام جمعه سیمرغ گفت: هر محله‌ای با هر وسعتی مسجدی دارد و هر مسجد در حل مشکلات توانایی‌های خودش را دارد.

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام محمدباقریوسفی درباره طرح هر مسجد یک خانه به‌منظور مشارکت در ساخت منازل سیل‌زده‌های سراسر کشور اظهار کرد: نگاه و نظر سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ارتباط با این طرح برای ما حائز اهمیت است.

 

وی افزود: هر محله‌ای با هر وسعتی مسجدی دارد و هر مسجد در حل مشکلات توانایی‌های خودش را دارد.

 

امام جمعه سیمرغ اضافه کرد: سیل اخیر یک‌هزار و ۲۰۰ منزل مسکونی در این شهرستان خسارت وارد کرد که ۱۵۰ منزل به‌صورت کامل تخریب شد و نباید غافل بمانیم که صاحب‌خانه‌ها همه از قشر ضعیفی بودند که در چهاردیواری شان زندگی می‌کردند با اینکه امکانات مناسبی نداشتند همین چهاردیواری را هم از دست دادند.

 

یوسفی ادامه داد: خانواده برخی نوعروسان به سختی جهیزیه تهیه کرده بودند که حدود ۳۰ نفرشان جهیزیه خود را از دست دادند.

 

وی با بیان اینکه تامین خسارات مالی تهیه خانه و مسکن کار ساده‌ای نیست، گفت: حضور نیروهای سپاه و جبهه مقاومت و سازندگی در مناطق سیل‌زده برای ما پیام‌آور امید بوده است.

 

امام جمعه سیمرغ با اشاره به اینکه مسؤولان استانی از گلوگاه تا رامسر در این حرکت الهی و خداپسندانه که با سیل‌زدگان دلجویی کردند نتایج خوبی به همراه داشت، تصریح کرد:حادثه ممکن است در هر زمان و مکانی اتفاق بیفتد این همبستگی‌ها قابل تقدیر است.

 

این مسؤول بیان کرد: در حال حاضر با توجه به اینکه گل و لای در برخی منازل، باغ‌ها و کوچه‌ها وجود داشته و زمین هنوز به‌طور کامل خشک نشد آمار دقیقی از میزان آسیب‌ها در دست نیست در بحث تعمیرات بیشتر کارها انجام شده است.

 

یوسفی با اعلام اینکه این سیل در ۷۰ سال اخیر بی‌سابقه بوده است، اظهار کرد: اصناف و کاسبان شهرستان گرفتار خسارت سیل شدند باتوجه به اینکه سیمرغ شهری تجاری است و باید مشکلات‌شان حل شود.

 

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر روحیه مردم کمی بهتر شده است، تصریح کرد:کثرت آب اطراف درختان به قدری بود که نتوانستیم اطراف درختان را خلوت کنیم و برگ مرکبات به زردی رفت و مردم به یکباره هر چه داشتند از دست دادند.

 

امام جمعه سیمرغ خاطرنشان کرد: اگر هر کس به اندازه توانش کمک کند خداوند هم کمک خواهد کرد تا مشکلات مردم به حداقل میزان خود برسد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.