.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شریعت نژاد :جلوی انتقال واحد بین الملل دانشگاهی از رامسر گرفته شد
نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس گفت: جلوی انتقال واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی از رامسر گرفته شد و دغدغه ای وجود ندارد.

به گزارش شمال نیوز، شمس الله شریعت نژاد چهارشنبه شب ر سالروز تأسیس شوراهای اسلامی در گردهمایی شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان رامسر با اشاره به اینکه دفتر مرکزی پردیس بین الملل رامسر ماهیانه ۴۰ میلیون تومان اجاره برای ساختمان اداری پرداخت می‌کند افزود: در سال‌های اخیر قصد جابجایی واحد بینالملل از رامسر را داشتند که با پیگیری‌های متعدد جلوی کار گرفته شد و امروزه کسی دغدغه رفتن واحد بین الملل را ندارد.

 

شریعت نژاد افزود: پنج میلیارد برای ساخت واحد بین الملل و تبدیل به دانشکده بین الملل شده است.

وی با گرامیداشت روز شوراها و بابیان اینکه شوراها در امور با هم مشورت کنند گفت: مجلس در بحث ایجاد شوراهای شهر و روستا حکیمانه کار کرده و سیاست کلان و سیاست اقتصاد بر هم اثر دارد و باید منافع شخصی از سیستم کار شوراها حذف شود و با مطالبه گری و تعامل روند توسعه را طی کنند.

 

نماینده مردم تنکابن رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ظرفیت منطقه را با استفاده از سرمایهگذار بالا ببریم افزود: دست سرمایه گذار را ببوسیم تا سبب اشتغال و توسعه منطقه شود.

 

وی درباره ایجاد بخش جدید در شهرستان رامسر خاطر نشان کرد: برای انجام کارهایی که در گذشته با یک تلفن حل می‌شد سه سال دوندگی کردیم تا بخش جدید ایجاد شد و اگر ضوابط وزارت کشور اجازه می‌داد جنت رودبار را به عنوان مرکز بخش انتخاب می‌کردم تا با راه ارتباطی به جواهرده سبب توسعه منطقه شود.

 

محمد آزاد فرماندار رامسر نیز با بیان اینکه شوراها با انبوهی از مشکلات خواسته‌ها و نیازهای مردم روستایی شروع به کار کردند افزود: قرار نیست همه مسائل و مشکلات به دست شوراها حل شود و باید با همدلی تلاش شبانه روزی برای تسهیل گری و روان سازی کار کردم اقدام شود.

 

فرماندار رامسر تصریح کرد: دهیاران به عنوان بازوان اجرایی شوراهای اسلامی در روستاها محسوب می‌شوند و در سرعت بخشی به امور کمک کار هستند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.