.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از مهاجرت مدیریتی عبوری به پایتخت ؛
شهردار آینده ساری کیست ؟ + معرفی گزینه های مطرح
شمال نیوز : با این وجود اما در محافل سیاسی و خبری گزینه هایی طرح می شوند که نمی توان نام آنها را نادیده گرفت و هر چه پروسه انتخاب شهردار از سوی اعضای شورا طولانی تر شود گزینه های بیشتری قابل طرح می شوند .....
شهردار آینده ساری کیست ؟ + معرفی گزینه های مطرح

شمال نیوز: در حالی تقریبا دو هفته از مهاجریت مدیریتی مهدی عبوری به پایتخت و آغاز به کار « فرزانه » به عنوان سرپرست شهرداری مرکز استان می گذرد که گزینه هایی برای تصدی مسئولیت شهرداری ساری مطرح می شوند .

 

دامنه اجتماعی ، سیاسی و جغرافیایی گزینه های مطرح شده برای نشستن بر روی صندلی عبوری ، گاه چنان متنوع است که نگرانی ها را برای به نتیجه رسیدن به موقع شورای شهر بر روی گزینه نهایی بیشتر می کند و این شاید آسیب جدی به ساختار شهرداری عریض و طویلی همچون شهرداری ساری باشد اما شواهد امیدوار کننده حکایت از تمرکز شورا بر روی سه گزینه دارد تا نتیجه گیری لازم طودتر صورت پذیرد .

 

این در شرایطی است که نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساری به خبرگزاری دولت گفته است که اعضای شورا در حال حاضر هیچ گزینه ای جز 2 عضو کنونی این شورا را برای تصدی شهرداری مد نظر ندارند و اکنون نیز در حال بررسی کارنامه و برنامه این دو عضو برای تصدی شهرداری ساری هستند.

با این وجود اما در محافل سیاسی و خبری گزینه هایی طرح می شوند که نمی توان نام آنها را نادیده گرفت و هر چه پروسه انتخاب شهردار از سوی اعضای شورا طولانی تر شود گزینه های بیشتری قابل طرح می شوند .


عشوری و نجاریان ؛ گزینه های شورایی

از همان ساعات اولیه انتشار خبر تصدی مهدی عبوری در پست معاونت وزارت راه و شهرسازی ، نام دو عضو شورا به عنوان جایگزین شهردار مهاجر مطرح شد .

*« اسفندیار عشوری » متولد 1345 در دودانگه ساری است و تحصیلاتش را در کارشناسی ارشد عمران گذرانده و در دوره اصلاحات مدیرکلی راه و ترابری مازندران را بر عهده داشته است .

ریاست و عضویت سه دوره ای او در شورای اسلامی شهر ساری  موجب شد تا اشراف کاملی به حوزه شهرداری و شورا داشته باشد و یکی از گزینه های مطرح برای این مسئولیت باشد .

عشوری ، همزمان دبیر حزب کارگزاران سازندگی مازندران است و در شورای مرکزی این حزب نیز عضویت دارد.

*« سعید نجاریان » متولد 1353 که مدرک تحصیلی اش کارشناسی ارشد در رشته مهندسی صنایع است و اکنون دانشجوی دکترای رشته مدیریت است و در دوره های چهارم و پنجم  غضو شورای اسلامی شهر ساری است و سطوح مدیریتی را در اداره کل نوسازی مدارس استان بر عهده داشته است .

مدیرعاملی باشگاه فوتسال شهروند ، رئیس هیات فوتبال ساری و عضویت در هیات رئیسه فوتسال فدراسیون فوتبال ایران هم از دیگر سوابق وی بشمار می آید .

نجاریان دیگرگزینه مطرح از اعضای شورا برای شهرداری ساری است .

درکنار این دو عضو شورا ، برخی دیگر از گزینه ها نیز در گمانه زنی های محافل سیاسی و خبری حضور دارند که عبدالحمید فرزانه سرپرست فعلی شهرداری ساری از جدی ترین و مهمترین آن ها بشمار می رود .

فرزانه ، که سال ها معاونت مهم شهرسازی شهرداری مرکز استان را بر عهده داشته را باید بدلیل تصدی مسئولیت سرپرستی شهرداری ، نزدیک ترین گزینه به عمارت شهرداری دانست .

« شمال نیوز » در صورت طولانی شدن پروسه انتخاب شهردارتوسط اعضای شورا ، از میان این سه گزینه مطرح ، بزودی از گزینه های دیگر رونمایی خواهد کرد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید 7 ارديبهشت 1398
ما به اعضای شورا رای ندادیم که شهرداربشن . ما به وچود این اعضا را در شورا نیاز داریم .من به عنوان کسی که به هر دو عزیز رای دادم آنها را نمی بخشم که به رای من پشت کنند و به شهرداری بروند .
پاسخ ها به این نظر
کریم 7 ارديبهشت 1398
تورو خدا ببخش...
دودانگه بزرگ 7 ارديبهشت 1398
فقط اسفندیار عشوری
نا شناس 7 ارديبهشت 1398
بهترین گزینه مهندس عشوری
مجتبی گلی 7 ارديبهشت 1398
امیدوارم سایت وزین شمال نیوز بتواند با دسترسی مستقیم به این سه عزیز که نامشان مطرح شد هرچه سریعتر نسبت به اعلام رئوس برنامه های عزیزان برای قبول سمت شهرداری انجام وظیفه رسانه ای بنماید تا خوانندگان محترم بتوانن به آینده مرکز استان امیدوار باشند....
ناشناس 7 ارديبهشت 1398
فقط غریبه
نا شناس 7 ارديبهشت 1398
نجاریان حامی جوانان ساروی
ساروی 7 ارديبهشت 1398
عشوری اصلا گزینه مناسبی نیست شورا بزور رای اورد این یعنی مقبولیت عمومی نداره و نمیتونه شهردار بشه و اندیشه هاش هم در تضاد با عملگراییه /شمال نیوز درج کن
پاسخ ها به این نظر
محمدی 8 ارديبهشت 1398
عشوری به تنهایی یک شوراست . هشت عضو دیگه شورا که همه بله قربان گو هستند و فقط عشوری است که مثل کوه ایستاده . رای بدون وابستگی به منابع قدرت لانه کرده در شهرداری افتخار عشوری و همه ماست . درود بر عشوری
نا شناس 8 ارديبهشت 1398
اصلاً شورای باید جمع شوداگه شهر شهردار داره پس شورای شهر برای چیه ؛ فقط نیرو جابجا کنند تمو شد و رفت واقعاً این مسئولین در داخل رفت و آمد نمی کنند آسفالت این شهر را نمی بینند واقعاً چه پور رویی هستند
ناشناس 8 ارديبهشت 1398
شهردارییییییییییییییییییییییییییییییییییییی سارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررریییییییی
حبیب 8 ارديبهشت 1398
طبق قانون شهردار مرکز استان باید سابقه مدیریتی ارشد و در حد مدیرکلی دستگاههای اجرایی یا معاونت مدیرکلی داشته باشد که در این بین فقط مهندس اسفندیار عشوری این آیتم را دارد . از همین الان تبریک به مهندس عشوری برای انتخاب به عنوان شهردار ساری بزرگ

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.451 seconds.