.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نباید برای یک امضا چندین بار مردم را به ادارات بکشانیم
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه خوشرویی و تکریم ارباب رجوع از مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: نباید برای امضا چندین بار مردم را به پای میز ادارات بکشانیم.

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله نورالله طبرسی صبح امروز در جلسه شورای اداری مازندران، اظهار کرد: سیاسی کاری مانع توسعه است، در این حوزه انتظار است که مدیران به این مسائل توجه کنند.

وی با اعلام اینکه نباید نسبت به فقر و تنگدستی جامعه بی‌تفاوت باشیم، تصریح کرد: برای امور مردم باید برنامه‌ریزی تدوین کنیم، بی‌توجهی به مردم باعث فراری دادن آنها از دین می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطر نشان کرد: در سیل اخیر مشکلاتی جدی برای مردم ایجاد شده است، انتظار داریم که در جلسات برای رفع مشکلات مردم برنامه‌ریزی شود.

وی با اعلام اینکه نمایندگان در کنار استاندار برای برون‌رفت مسائل تلاش کنند، افزود: نمایندگان، استاندار مازندران را هدایت، حمایت و تقویت کنند.

طبرسی اضافه کرد: خوشرویی و تکریم ارباب رجوع از مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد، مسؤولان باید به داد مردم برسند، نباید اجازه دهیم افراد مستضعف در جمهوری اسلامی زیرپا له شوند، نباید برای امضا چندین بار مردم را به پای میز ادارات بکشانیم.

وی یادآور شد: در بسیاری از ادارات شعارهای درباره تکریم ارباب رجوع نصب شده است اما به صورت عملیاتی این موضوع دیده نمی‌شود، شکایت درباره کم‌توجهی به مردم به مراجع قضایی کشیده شده، مردم نشان دادند که یار انقلاب و نظام هستند، حق یاران یاری و همراهی است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شوراری اسلامی اگر به مردمی که یار انقلاب هستند توجه نکنیم، سربار انقلاب می‌شوند، بیان کرد: باید مردم‌داری را در راس امور خویش قرار دهیم، تعیین یک روز برای ملاقات عمومی با توجه به میزان مراجعات کم است، بسیاری از جلسات دستاوردی ندارد چه اشکالی دارد که میزان وقتی که برای ملاقات عمومی در نظر گرفته می‌شود افزایش یابد.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک بودن ایام ماه مبارک رمضان، افزود: نظارت‌ها در این بخش تقویت شود و باید تلاش کنیم که رضایت مردمی جلب شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.