.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد صربح روحانی در خطبه های نماز جمعه ؛
برای آموزش و پرورش متاسفم که اداره اش در یک شهرستان 5 ماه مدیر ندارد / وضعیت آموزش و پرورش بابل با دخالت بیجای یک تازه به دوران رسیده ایجاد شد
شمال نیوز : امام جمعه بابل گفت : همین چند روز قبل از دفتر وزارت آموزش و پرورش تماس گرفتند و گفتند چرا این موضوع را رسانه‌ای کردید؟ با کمال تاسف این وضعیت آموزش و پرورش با دخالت بیجای یک تازه ....
برای آموزش و پرورش متاسفم که اداره اش در یک شهرستان 5 ماه مدیر ندارد / وضعیت آموزش و پرورش بابل با دخالت بیجای یک تازه به دوران رسیده ایجاد شد

شمال نیوز:  امام جمعه بابل با انتقاد از اینکه اداره آموزش و پرورش بابل پنج ماه مدیر ندارد، گفت: وزیر دولت تدبیر و امید، اختیار مشخص کردن یک نفر را برای ریاست یک اداره ندارد.

به گزارش شمال نیوز، ، حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بابل با اشاره به اینکه مسجد شناسنامه مسلمانان است اظهار کرد: اسلام، مسجد محور است، پیامبر اسلام در مسجد امور اجتماعی و سیاسی جامعه اسلامی را انجام می داد، باید کاری کنیم که مردم شوق و اشتیاق به مسجد پیدا کنند، اماکن ورزشی و سریال‌ها سبب نیامدن افراد به مسجد در ایام ماه مبارک رمضان بوده بخصوص قهوه خانه‌ها در شبهای ماه مبارک رمضان رقیب مساجد شده و سبب عدم حضور مردم به مسجد هستند.

 وی با گرامیداشت 12 اردیبهشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری افزود: باید در ایام فراغت تابستان وقت بگذارید آثار این شهید گرانقدر را بخوانید باور کنید که هر وقت من می‌خوانم انگار همین دیروز بود که نوشته است، این شهید معلم ملت بود.

امام جمعه بابل با گرامیداشت روز کار و کارگر و تبریک به همه کارگران تصریح کرد: ستون‌های استوار اقتصاد یک کشور کار و کارگر این کشور است که مهمترین تاثیر را در تحقق شعار رونق تولید بر عهده دارند.

روحانی خاطرنشان کرد: برای وزارت آموزش و پرورش متاسفم که حدود پنج ماه هست که این اداره در این شهرستان مدیر ندارد، همین چند روز قبل از دفتر وزارت آموزش و پرورش تماس گرفتند و گفتند چرا این موضوع را رسانه‌ای کردید؟ با کمال تاسف این وضعیت آموزش و پرورش با دخالت بیجای یک تازه به دوران رسیده ایجاد شد،این فرد تازه به دوران رسیده دنبال این است که فرد مورد نظر خود را با دخالت بیجا در عزل و نصب به ریاست این اداره بگمارد، وزیر دولت تدبیر و امید، اختیار مشخص کردن یک نفر را برای ریاست یک اداره ندارد.

این مسؤول یادآور شد: پمپئو هفته گذشته که صحنه گردان ترامپ است، گفت که هر کشوری از ایران نفت بخرد ما آنها را تحریم می‌کنیم به برخی از کشورها معافیت چند ماهه داد، کشورها را تهدید کردند از گذشته به دنبال همین امر بودند اما با وقاحت می‌گویند که شما بر سر مذاکرات بنشینید تا ما امورات خودمان را به شما تحمیل کنیم.

وی ادامه داد: این تحریم‌ها بر قیمت بنزین ایالات متحده تاثیر گذاشت، و لحظه به لحظه قیمت بالا می‌رود این نتیجه فشار آمریکا است که بر خودشان اثر گذاشت، کشور ما در دوران دفاع مقدس نیز در بدترین شرایط، فروش نفت به صفر رسید و امروز هم این کشورهای گاو شیرده، گفتند این دو میلیون بشکه نفت ایران را ما جبران می‌کنیم هر چند این کار برایشان امکان پذیر نیست.

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه هر چند کشور ما بدون نفت هم می‌تواند بودجه تامین کند تصریح کرد: رهبر انقلاب چندین بار اعلام کرد که اقتصاد غیر نفتی را در درون کشور اجرا کنیم، اگر مسؤولان اراده کنند، این کار ممکن است.

این مسؤول افزود: مسؤولان پیشین آمریکا آرزویشان به صفر رساندن صدور نفت ایران بود و خدا را شاکریم که آنها آرزو را به گور بردند و مسؤولان فعلی آمریکا هم این آرزو را به گور خواهند برد، آمریکا در مساله تروریست اعلام کرد با مسئله سپاه و تحریم نفت به دنبال ترساندن دیگر کشورها هستند، دوران یکه تازی آمریکا گذشته است.

وی با تقدیر از همه کسانی که به مردم سیل زده یاری می رسانند، افزود: ساعاتی پیش به عزیزانی که مشغول به ساخت و تعمیر در شهرستان سیمرغ هستند سری زدم، دیدار این عزیزان که خالصانه و جهادی در حال خدمت به مردم بودند، مایه افتخار بود، افرادی از دیگر شهرستان‌های استان برای خدمت آمدند و حتی عزیزی از خرمشهر آمده بود و گفت مردم مازندران در دوران جنگ، زمانی که جنگ زده بودیم، به ما پناه دادند و زحمات زیادی کشیدند و الان برای جبران آمده‌ام، فضای همیاری برای کمک به سیل زدگان، مطابق صحنه‌های دفاع مقدس بود.

روحانی گفت: امروز هم در داخل کشور بعضی بعد از خروج آمریکا دنبال اروپا هستند، یکسال از خروج آمریکا از برجام گذشت؟ برجامی که به گفته آقای ظریف امضای جان کری تضمین عمل آمریکا به تعهدات بود و نمی‌توانست از آن خارج شود!  آقای ظریف تضمین شما چه بود که برجام را امضا کردید؟ فرهنگ ذلت بار این آقایان با فرهنگ عزت بار کشور ما نمی‎سازد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

طیب 7 ارديبهشت 1398
باز هم میخای کی رو منصوب کنی ؟ دامادت رو با همین انتقادات شهردار کردی بس نیست ؟ حالا میخای مدیر آموزش و پرورش بذاری؟
پاسخ ها به این نظر
وحید 7 ارديبهشت 1398
بنده با اینکه نسبت به شهردار شدن داماد ایشان منتقد و مخالف می باشم ولی با اطلاعاتی که بدارم ایشان موافق شهردار شدن دامادشان نبوده اند. بنابراین این انتقاد به شورای شهر وارد می باشد.
شهردرای چی 7 ارديبهشت 1398
حاج اقا سلام - یک سئوال داشتم . واقعا وضعیت شهرداری بعد آمدن دامادتان سرو رسامان گرفت که هیچ اعتراضی یا انتقادی نمی کنید . فامیل سالاری در دین اسلام مذموم است . جهت اطلاع
حسینی 7 ارديبهشت 1398
آقای روحانی
تماس شما با وزارت امور ش و پرورش برای معرفی فردی خاص بعنوان رئیس اداره آ پ و عزل رئیس یک روزه دخالت بیجا نیست؟ چرا با مردم صادق نیستید؟ تاوان خواهی دارد در دنیا یا عقبی!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.341 seconds.