.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
«آرین غلامی» در صدر جدول مسابقات بین المللی شطرنج قائم کاپ
آرین غلامی استاد بین المللی و پدیده شطرنج مازندران با پیروزی در دور هفتم مسابقات بین المللی شطرنج قائم کاپ صدر جدول اساتید این مسابقات را از احسان قائم مقامی استاد بزرگ پس گرفت.

به گزارش شمال نیوز، دور هفتم این رقابت‌ها چهارشنبه شب در سالن ورزشی امامعلی حبیبی قائم‌شهر برگزار شد، وطیآن " آرین غلامی" پدیده شطرنج مازندران و تیم ملی ایران برابر " امیرمحمدسوزنکار" از گیلان صاحب برتری شد و با کسب ۵/۵ امتیاز در صدر ایستاد.

"پاول پونکراتف" از روسیه با وجود شکست برابر "آبتین عطافان" همچنان با ۵.۵ و " کنسانتن نارا" گرجستانی" همین با همین تعداد امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول استادان برگزار قرار گرفتند.

در حساس‌ترین رقابت شطرنج بازان در جدول گروه " B " آروین عادلی" از اردبیل با پیروزی برابر " شاهین مهندسی" به پیروزی رسید و با ۷ امتیاز به تنهایی در صدر قرار گرفت. " علیرضا مقدم" از تهران برابر " محرم احمدیان " صاحب برتری شد و با ۶ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و" شاهین مهندسی" با ۵.۵ امتیاز در رده سوم ایستاد.

همچنین درجدول گروه (C) نوجوانان،"محمدمهدی درپا " از گلستان در دیداری سرنوشت ساز برابر " آراد میار" حریف سرسخت خود از تهران به پیروزی رسید و با ۷ امتیاز صدر جدول را از آن خود کرد.

، " ماردین سلیمی" از کردستان در برابر " حلما محمدی" از مازندران پیروز شد و با ۶.۵ امتیاز در جای دوم ایستاد.

آراد میار از تهران با ۶ امتیاز در مکان سوم قرار گرفت.

دور هشتم این مسابقات از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه عصر پنجشنبه برگزار می‌شود.

نخستین دوره مسابقات بین المللی قائم کاپ، گرامی‌داشت سرداران، امیران و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران با حضور حدود ۳۵۰ شطرنج باز از ۱۴ کشور ارمنستان, افغانستان, آذربایجان, لبنان, پرتغال, سوریه, اتریش, چین, گرجستان, عراق, مالزی, نپال, روسیه و ایران از روز ۳۱ فروردین ماه در شهرستان قائمشهر استان مازندران آغاز شده است.

این مسابقات در سه جدول استادان, نوجوانان زیر ۱۴ سال وریتینگ زیر ۲۱۰۰ در ۹ دور به روش سوئیسی برگزار می‌شودوتاروز جمعه ششم اردیبهشت نیز ادامه دارد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.882 seconds.