.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شاعری :اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های عمرانی شرق مازندران
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی از اختصاص مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال برای توسعه و تکمیل طرح‌های عمرانی روستا‌های بهشهر، نکا و گلوگاه خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، علی محمد شاعری نماینده مردم شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده، مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال برای توسعه و تکمیل ۸۸ پروژه عمرانی در شرق مازندران اختصاص یافته است، گفت: این مبلغ از محل اعتبارات معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از یکصد روستای شرق مازندران از مزایای این پروژه‌ها بهره مند می‌شوند، افزود: عملیات اجرایی پروژه‌های راهسازی، آبرسانی، طرح هادی و ورزشی با این اعتبارات آغاز و تکمیل خواهند شد.

نماینده مردم شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۰ میلیارد ریال برای پروژه‌های راهسازی، ۳۹ میلیارد ریال برای پروژه‌های آبرسانی، ۳۰ میلیارد ریال برای پروژه‌های طرح هادی و ۲۱ میلیارد ریال برای توسعه و تکمیل پروژه‌های ورزشی در روستا‌های شرق استان اختصاص یافته است.

شاعری از دستگاه‌های اجرایی راه و شهرسازی، آب و فاضلاب روستایی، بنیاد مسکن و ورزش و جوانان خواست با توجه به تخصیص این اعتبارات، هرچه زودتر نسبت به پیگیری و انتخاب پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی اقدام کنند.

وی افزود: این اعتبارات صرف توسعه و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های جدید در روستا‌های شرق مازندران خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.142 seconds.