.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده تنکابن، رامسر و عباس آباد بر طبل جدایی کوبید ؛
استان مازندران دو استاندار می خواهد / استان مازندران غربی باید تشکیل شود / پیوستن به گیلان دردی را دوا نمی کند
شمال نیوز : شریعت نژاد افزود: استان مازندران با همه مباحث باید با دو استاندار اداره شود که سبب پیشرفت غرب مازندران خواهد شد و حامی چنین تفکری هستم و پیگیری می‌کنم این اتفاق مثبت رقم بخورد.....

شمال نیوز:  نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس، تشکیل استان مازندران غربی مطالبه به حق مردم منطقه دانست.

به گزارش شمال نیوز،  ، شمس الله شریعت نژاد در گفتگویی با بیان اینکه نماینده مردم غرب استان مازندران هستم و مطالبه استانی شدن غرب مازندران را از مردم می شنوم گفت: پیگیری این مورد ضعیف بوده و پشتوانه قوی از طرف دولت وجود ندارد و مردم به دنبال جدایی استان مازندران و الحاق به استان گیلان هستند.

وی افزود: پیوستن غرب استان مازندران به گیلان درخواست معقول و منطقی به نظر نمی‌آید چون از انتهای استان مازندران به استان گیلان برویم مشکلی از ما حل نمی‌کند.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه ارتقای سطح تشکیلاتی استان مازندران در این منطقه از کشور به جهت ویژگی‌های طبیعی فرهنگی تاریخی و عقب ماندگی‌هایی که وجود دارد باید دارای تشکیلات خاص داشته باشد تصریح کرد: با توجه به ساختار خاص غرب مازندران الگوی مدیریتی برای این مناطق ارائه شود که بهتر و منطقی‌تر است که مازندران غربی شکل بگیرد.

وی افزود: استان مازندران با همه مباحث باید با دو استاندار اداره شود که سبب پیشرفت غرب مازندران خواهد شد و حامی چنین تفکری هستم و پیگیری می‌کنم این اتفاق مثبت رقم بخورد.

شریعت نژاد خاطر نشان کرد: در گذشته نامهربانی‌هایی از ناحیه دوستان مرکز استان مازندران دیده شد و آنچنان ذهنیتی برای مردم ایجاد کردند که بیشتر عقب ماندگی‌هایشان را متأثر از همین نگاه می‌دانند، هر چند که مدیران مرکزی معتقدند با توجه بعد مسافت، رشد جمعیت و تراکم در مسیر و روستاها و مشکلات رفت و آمد استان مازندران غربی باید تشکیل شود.

وی افزود: نگاه خاصی است که این منطقه را جدا از شرق مازندران می‌بینند و این ذهنیت را تقویت می‌کند که استان مازندران غربی تشکیل شود تا به مشکلات مردم بهتر رسیدگی شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یک شهسواری 4 ارديبهشت 1398
باز یواش یواش نزدیک انتخابات شده یه صدایی از نماینده شهر ما در اومد کلا تو مجلس محو هست اصلا انگار وجود خارجی نداره .حالا که نزدیک انتخابات شدیم یادش افتاده رای جمع کنه. مردم دیگه با این حرف ها فریب نمی خورند
امين 4 ارديبهشت 1398
آقاي شريعت ن‍ژاد موقع نزديك انتخابات است شما داريد شعار مي دهيد .حق ماست از مازندران جدا شويم و به استان گيلان ملحق شويم چون از نظر فرهنگي و ساير چيزها ما مردم غرب مازندران به گيلان نزديك تريم با استان شدن غرب مازندران مشكلي از ما حل نمي شود بلكه بيشتر مي شود چون هر يك از شهرستان هاي غرب مازندران داعيه مركز شدن دارند .پس بهترين راه حل و منطقي آن الحاق به استان گيلان است .
نا شناس 4 ارديبهشت 1398
شما ها دنبال بخور بخور خودتون هستين مردم فهيم غرب مازندران را تحريك نكن
خبري محترم جرات داري چاپ كن
پاسخ ها به این نظر
فرهاد 4 ارديبهشت 1398
مردم غرب گیلان هم خیلی با رشت هم فاصله دارند و هم زبان نیستند و همینطور خواهان جدا شدن از گیلان. اما هیچگونه ترتیب اثری به خواسته های آنها داده نمیشه اما در استان مازندران ......
ناشناس از رامسر 4 ارديبهشت 1398
آقای شریعت شماها باعث عقب ماندگی استان هستید شماها باعث شدید مازندران فاقد منطقه آزاد باشد همیشه اختلاف و کشمکش به خاطر منافع شخصی ودوستانتان باعث چنین گرفتاریها می شود ...مطمئن باش مردم با این حرف ها که زمان انتخابات داره نزدیک می شه دیگه گول ..... بازی های شما را نمی خورند ما استان مان را دوست داریم خواهشا تفرقه انگیزی نکنید
رامسری 4 ارديبهشت 1398
جایی بس تعجب است که در زمان صدارت آقای مهندس مشایی و دولت دهم با وجود ابزارهایی مانند رئیس جمهور وقت و سرپرست نهاد ریاست جمهوری این اتفاق خوش رقم نخورده است. حالا با دست خالی و بدون پشتوانه و دیگر ابزارها چگونه می توانید این مهم را پیگیری نمایید . فقط در تعجب این هستیم که مردم شهید پرور رامسر چگونه به شما رای دادند. شمایی که مردم را از خودتان طرد میکنید و هنگام نزدیک شدن به انتخابات خودتان را با شعارهای پوچ و تو خالی مطرح می نمایید. نه دیگر حنای شما نه از قبل بلکه هم اکنون نیز هیچ رنگی ندارد.مردم این شهر را جهت یک توصیه تو خالی از خودتان در بهارستان می رنجانید شما که رایزنی با مقامات محترم کشوری را بلد نیستید چگونه می توانید از این ملت شریف پشتیبانی نمایید . در صدارت شما در منابع طبیعی و آبخیزداری کشور جنگلهای شمالی کشور را نابود کردید چرا مردم کارنامه منفی شما را به چالش نمیکشند جایی بس تعجب است.
محسن 4 ارديبهشت 1398
خیلی عجیبه این اظهارات نسنجیده تنش زا! چرا مردم دیگر استان ها نظیر اصفهان فارس کرمان یزد خوزستان هرمزگان سیستان و بلوچستان و خیلی جاهای دیگه که مساحتی بیشتر از مازندران دارند چنین تقاضاهایی رو ندارند در حالی که برخی از شهرهای اون استان ها با مرکز استان صدها کیلومتر فاصله داره! اما شما دلتون می خواد مازندران رو تکه تکه کنین! و اسم مازندران این دیار پر شکوه رو از نقشه کاملا محو کنین! به هر حال مازندران با جدایی گرگان ضربه هولناکی خورد . لطفا این مباحث رو تموم کنین!
نا شناس 4 ارديبهشت 1398
شمایی که ادعای استان شدن ویا الحاق به استان دیگر دارید ،مگر جای دیگه که استان هستن وشدن انگار همه چیز گل وبلبل واست وهمه چیز فراوان وریخته است وهمه استغال دارند وهیچ مشکلی ندارندووووو........ومردم درنازونعمتند اقای نماینده شما وامثال شما ویکسری سیاسیون برای چها ر روز دنیایی به ظاهر قصد خدمت این حرفها را میزنیداما مردم معمولی برایشان فرقی ندارد که نام استانشان چی باشه مازندران ،تهران ،کرج،گیلان ،قزوین وووو......ومطمئن باشید مشکل غرب استان مانند مرکز وشرق استان است مشکل مازندران همه یکجور ویکسان است تنها تفاوتش تاحدودی بعد مسافت برای انجام یکسری کاراداری است که علم وتجربه ان را حل کرده بقیه امورات نزدیک وشبیه هم است واقعا اگر پتانسیل وتوان وظرفیت این کار را دارید بسم الله معطل نکنیدمازندرانیها هم تنگ نظر نیستندوشاید کمکتان کنند وخواهشا نام مازندران را برای همیشه ازهویت خودبردارید چون خودتان میخواهید هرچه مصلحت شما هست انجام دهید بدون جوسازی ولی بدانید با این اوضاع وشرایط اقتصادی وسیاسی وبین المللی ووو...کشور ازیه نماینده بعیده وباید برایش تاسف خورد خصوصا مردم اون شهر چنین نظرات مطالعه نشده وغیرکارشناسی واختلاف انگیز بزنه مثل اینکه این اقا ازهمه چی بیخبره ودرایران زندگی نمیکنه خدایا همه رابیداروهدایت خصوصا یکسری مردم ونمایندگان ازجمله این نماینده را.
نور.نوشهر 4 ارديبهشت 1398
آقای نماینده
شما میتونی برای حوزه خودت تصمیم بگیری و دو شهرستان خودتو استان کنی و اجازه نداری کل غرب استان رو فدای خودت کنی..نور و رویان و نوشهر نگین استان مازندران هست و خواهد بود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.901 seconds.