.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیش بینی خرید ۴۵ هزار تن کلزا در مازندران
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ از آغاز فصل خرید تضمینی دانه روغنی کلزا از کشاورزان در هفته آخر اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: پیش بینی می شود ۴۵ هزار تن محصول خریداری شود.

به گزارش شمال نیوز، محمد جعفری به خرید کلزا در سال جاری اشاره کرد و گفت: شرکت غله منطقه ۲ قطب خریدکلزای کشور است و بخش اعظم کلزای خریداری شده در سال گذشته در کشور در این منطقه تحقق یافت.

وی با اشاره به اینکه در جلسه فرعی کمیته خرید تضمینی محصولات کشاورزی، مراکز خرید و تعداد آن مشخص گردید اظهار داشت: با تمهیدات اتخاذ شده ۲۳ مرکز خرید در شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندرود، ساری، قائمشهر، جویبار، سیمرغ، بابلسر، آمل و نور، عملیات خرید تضمینی کلزا را در مازندران بر عهده خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ با اشاره به سیل و خسارات آن به کشاورزان استان در ابتدای سال جاری گفت: با توجه به پیش بینی جهاد کشاورزی انتظار می‌رود حدود ۴۵ هزار تن کلزا توسط این شرکت خریداری شود.

سید محمد جعفری به قیمت خرید دانه کلزا اشاره کرد و گفت: قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم دانه روغنی کلزا با ۲ درصد ناخالصی و ۱۰ درصد رطوبت ۳۴ هزار و ۳۹۸ ریال است و در مراکز خرید تضمینی شرکت غله، دانه کلزا تا ۱۰ درصد ناخالصی و ۲۰ درصد رطوبت قابل خریداری است.

جعفری افزود: به ازای هر درصد افت رطوبتی بالای ده درصد و افت ناخالص بالای دو درصد به نسبت از وزن محصول کلزاتحویلی کسر و بهای آن محاسبه و پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ با اشاره به اینکه خرید دانه روغنی کلزا در سال زراعی جاری تنها از طریق سامانه انجام خواهد شد اظهار داشت: کشاورزانی که در سامانه جامع پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت نام نکردند هرچه زودتر با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان‌ها نسبت به ثبت سطح زیر کشت کلزای خود اقدام کنند.

وی تاکید کرد: در سال جاری هیچ خرید تضمینی کلزا از کشاورزانی که در سامانه مذکور ثبت نام نکرده اند انجام نخواهد شد و کشاورزان در زمان تحویل محصول، کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی خود را به همراه داشته باشند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.751 seconds.