.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیشتازی شطرنج بازان ایران و روس در مسابقات بین المللی «قائم کاپ»
شطرنجبازان ایرانی وگرجستانی در پایان دور چهارم نخستین دوره مسابقات بین المللی شطرنج قائم کاپ در شهرستان قائم‌شهر با کسب بیشترین امتیاز پیشتاز شدند.

به گزارش شمال نیوز، در پایان دور چهارم رقابت‌های بین المللی شطرنج قائم کاپ که دوشنبه شب در سالن ورزشی امامعلی حبیبی قائم‌شهر برگزار شد، "پاول پونکراتف" از روسیه به همراه " احسان قائم مقامی" و " آرین غلامی" هرکدام با کسب ۳.۵ امتیاز در رده‌های اول تا سوم جدول استادان برگزار قرار گرفتند.

در جدول گروه " ب " آروین عادلی" از اردبیل، " علیرضا مقدم" از تهران و "محمدمتین شمس" از مازندران با ۴ امتیاز در صدر ایستادند.

همچنین در جدول گروه (س) نوجوانان، ٩ بازیکن از جمله "امیرعلی حسین زاده، محمدعلی کاظمی از مازندران، محمدحسین حسامی و محمدمهدی درپا " از گلستان با ۴ امتیاز به طورمشترک صدرنشین شدند.

دور پنجم این مسابقات صبح و دور ششم عصر سه شنبه برگزار می‌شود.

نخستین دوره مسابقات بین المللی قائم کاپ، گرامی‌داشت سرداران، امیران و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران با حضور حدود ۳۵۰ شطرنج باز از ۱۴ کشور ارمنستان, افغانستان, آذربایجان, لبنان, پرتغال, سوریه, اتریش, چین, گرجستان, عراق, مالزی, نپال, روسیه و ایران از روز ۳۱ فروردین ماه در شهرستان قائمشهر استان مازندران آغاز شده است.

این مسابقات در سه جدول استادان, نوجوانان زیر ۱۴ سال و ریتینگ زیر ۲۱۰۰ در ۹ دور به روش سوئیسی برگزار می‌شودوتا روز جمعه ششم اردیبهشت نیز ادامه خواهد داشت./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.498 seconds.