.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آزادی زندانیان با جعل اسناد در قائم شهر
جاعل حرفه‌ای با جعل اسناد علاوه بر دریافت وام از بانک‌ها سه زندانی سابقه دار را از زندان آزاد کرد.

به گزارش شمال نیوز،  سرهنگ محمدولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با جعل اسناد برای اشخاص اقدام به سوء استفاده مالی و قضایی در استان مازندران می‌کند موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قائم شهر قرار گرفت.

وی افزود: این شخص به هویت م - ف ۳۵ ساله که دارای ۶ فقره سابقه کیفری است اقدام به جعل اسناد دولتی، مهر و مدارک هویتی اشخاص می‌کرد.

سرهنگ مرادی گفت: با تحقیقات میدانی، پلیس آگاهی محل اختفای متهم در قائم شهر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی متهم در محل اقامت دستگیر واز او دستگاه‌های مختلف اسکنر، مهر و مدارک هویتی اشخاص و ابزار کار جعل اسناد کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر افزود: دربازجویی‌های بعمل آمده متهم اقرار کرد سه متهم زندانی سابقه دار از شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب و شعبه ۱۰۱ کیفریاین شهرستان و دادگستری ساری را با جعل و ارائه مدارک موردنیاز آزاد کرده و با جعل اسناد و مدارک ضمانت اخذ وام بنام اشخاص از بانک‌های مختلف وام دریافت کردند.

وی گفت: این متهم، بدواً مدارک هویتی افرادی را که به سرقت رفته بود از سارقان خریداری و سپس آن‌ها را که از کارمندان ادارات آموزش و پرورش و برق بوده جعل می‌کردند.

سرهنگ مرادی افزود: متهم تاکنون به ۱۸ فقره ضمانت دریافت وام و آزادی زندانیان و مدارک تحصیلی دانشگاهی و چاپ ایران چک‌های تقلبی اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت:این جاعل حرفه‌ای برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی به پرونده تحویل مرجع قضایی شد./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.233 seconds.