.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نگران ارائه نان با کیفیت به ساکنان استان‌های شمالی هستیم
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور با اشاره به خسارت بالای سیلاب به اراضی گندم استان‌های شمالی کشور، گفت: نگران ارائه نان با کیفیت به ساکنان استان‌های شمالی هستیم.
 نگران ارائه نان با کیفیت به ساکنان استان‌های شمالی هستیم

به گزارش شمال نیوز، سید محمد جعفری امروز در دومین جلسه هم اندیشی مسئولان و کارشناسان فنی کنترل کیفی کارخانجات آردسازی مازندران اظهار داشت:باید تعامل و همکاری بیشتری بین واحدهای کنترل کیفی کارخانجات آردسازی با دستگاههای مرتبط از جمله غله برقرار شود.

وی افزود: ارائه راهکارهای مناسب در جهت نیازسنجی و اهتمام برای رفع موانع و مشکلات بخش خصوصی در راستای تولید هرچه بهتر و با کیفیت‌تر آرد و در نهایت تولید نان مطبوع از مزایای برگزاری و استمرار چنین نشست‌هایی است.

جعفری با بیان اینکه کار کنترل کیفیت در کارخانجات از خرید مواد اولیه مناسب آغاز می‌شود، تصریح کرد: گندم ورودی باید عاری از آفات زنده و پارامترهایی نظیر رطوبت، وزن مخصوص و میزان گلوتن متناسب با استانداردهای تعیین شده باشد.

وی تصریح کرد: تداوم این نشست‌های هم اندیشی می‌تواند به حوزه گندم، آرد و نان که یک کالای استراتژیک و حائز اهمیت از ابعاد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی بوده کمک کند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور با بیان اینکه در سال جدید مشکلات و نگرانی‌های فراوانی در کیفیت نان داریم،  افزود: شرایط خاص آب و هوایی و پیامدهای سیل و هجوم ملخ‌های دریایی به شش استان کشور و آفات دیگر کشاورزی نگرانی‌هایی را در گندم و کیفیت نان بوجود آورده که هنر ما باید این باشد که با این شرایط به ارائه خدمات مطلوب و کیفیت مناسب بپردازیم.

   مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور تصریح کرد: باید در سال رونق تولید، افزایش تولید در محصولات کشاورزی به خصوص گندم و دانه‌های  روغنی را استمرار بخشیم.

جعفری با بیان اینکه سالانه مازندران 300 هزار تن گندم از استان‌های دیگر وارد می‌کند، گفت: با توجه به آسیبی که سیل به محصولات کشاورزی از جمله گندم وارد کرد و از سویی پیامدهای سیل در آق قلا، گمیشان و بندرترکمن نگرانی در تامین گندم از گلستان وجود دارد که از باکیفیت‌ترین گندم‌های کشور بوده که با اختلاط گندم در استان تاثیر قابل ملاحضه ای در کیفیت نان داشته است.

وی به نقش بهبود دهنده‌ها اشاره کرد و گفت: با تصمیمی که در کشور و استان گرفته شد باید بهبود دهنده‌ها در کارخانجات آردسازی استفاده شود و آرد آماده و کامل تحویل نانوا شود و نانوا هیچ تغییری به جز آب و نمک به آن اضافه نکند.

جعفری به مهم‌ترین مشکل مشترک کارخانجات و نانوا اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین دغدغه مشترک کارخانجات آرد و نانوایان سستی آرد است که باید بتوانیم با هم اندیشی و تدبیر آن را رفع کنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.838 seconds.