.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
غافلگیری شورای شهر از رفتن شهردار ساری به وزارت راه
در حالی حدود یک هفته از انتصاب شهردار سابق شهر ساری در کسوت معاونت توسعه منابع و نیروی انسانی وزیر راه و شهرسازی می گذرد که اکثر اعضای شورای اسلامی ساری پیش از این در جریان این انتصاب قرار نداشتند.
 غافلگیری شورای شهر از رفتن شهردار ساری به وزارت راه

به گزارش شمال نیوز، بی اطلاعی اعضای شورای اسلامی شهر ساری از این انتصاب پیش از تایید استعفا به نوعی این اعضاء را در نخستین نشست شورا در سال 98 غافلگیر کرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساری در این نشست از انتصاب مهدی عبوری شهردار سابق در کسوت معاونت وزیر راه و شهر سازی مخالفت کرد.

علی اکبر زلیکانی که به عنوان مخالف این استعفا در چهل و یکمین نشست شورا و نخستین نشست این نهاد در سال جاری سخنرانی کرد، افزود: با وجود مخالفت با این انتصاب به دلیل کارهای نیمه کاره ای که در شهر در دست اجراست و نیاز به بودن شهردار سابق است ، ولی برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم.

وی اضافه کرد: پیش از این نشست در جریان رفتن شهردار سابق در کسوت معاونت وزیر راه و شهرسازی نبودم

*** مخالفت مردم با رفتن شهردار ساری

یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر ساری نیز با رفتن شهردار سابق مخالفت کرد، گفت: رفتن شهردار به دلیل عملکرد مثبتش در دوره مدیریت 81 ماهه اش در کسوت شهرداری مرکز استان مازندران بر خلاف نظر مردم صورت گرفته است.

علیجان شمشیربند اضافه کرد: باید در انتصاب شهردار جدید شورای اسلامی شهر دقت بیشتری داشت تا فرد با تجربه ای را برای این کسوت انتخاب شود.

سعید نجاریان یکی دیگر از اعضای شورای سلامی ساری به دلیل ارتقاء شهردار این شهر در کسوت معاونت وزیر راه و شهرسازی با استعفا موافقت کرد.

وی ابراز امیدواری کرد تا شهردار سابق بتواند در کسوت معاونت راه و شهرسازی بخشی از مشکلات این شهر از جمله کمربندی را رفع کند.

کوروش یوسفی دیگر عضو 9 نفره شورای اسلامی شهر ساری با رفتن شهردار سابق موافقت خود را اعلام کرد.
شهر ساری با جمعیت 430 هزار نفری دارای 9 عضو شورای اسلامی شهر دارد./ ایرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.875 seconds.