.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مجاهدتهای خاموش سربازان گمنام، ضامن اقتدار و توسعه کشور
سربازان گمنام امام زمان (عج) با مجاهدتهای خاموش، تلاش های بی وقفه و اثرگذار، ضامن اقتدار و توسعه، امنیت و عامل رونق بخشیدن به اقتصاد، تولید و اشتغال و اهرم مهم مبارزه با مفاسد و بدخواهان نظام اسلامی به شمار می روند.
مجاهدتهای خاموش سربازان گمنام، ضامن اقتدار و توسعه کشور

سربازان گمنام امام زمان (عج) با هوشمندی، دقت، انجام کارهای عالمانه و کارشناسانه و بررسی و موشکافی مشکلات و معضلات توانسته اند به اجرای عدالت در کشور کمک کنند.

حضور مقتدرانه سربازان گمنام ولایت در عرصه های مختلف داخلی و خارجی تاثیرات مثبت خود را در زمینه حل مشکلات و معضلات و کاهش دادن آسیب ها بخوبی نشان داده است.

خنثی کردن توطئه های شوم دشمنان، مبارزه بی امان با اشرار و گروهک های خرابکار و معاندان نظام، مبارزه با عوامل فساد و از همه مهمتر قرار گرفتن در صف مردم برجستگی های کار این قشر سخت کوش و انقلابی را با شایستگی به نمایش گذاشته است.

ارشاد و راهنمایی کردن افرادی که به نوعی فریب دشمنان را خورده و در دام گروهک های خرابکار قرار گرفته و بهره گرفتن از ظرفیت های نظام اسلامی و دادن فرصت به فریب خوردگان و استفاده از رافت و گذشت سبب محبوبیت سربازان گمنام در میان اقشار جامعه شده است.

در سالهای اخیر عملکرد مطلوب سربازان گمنام امام زمان (عج) توانسته شاخص های خدمت رسانی به مردم را ارتقاء ببخشد و بهترین نمره از نگاه مردم را می توان به این دستگاه و نهاد موثر و انقلابی داد.

رسیدگی به مشکلات مردم و پاسخگویی به روز و کارآمد از ویژگی های بارز نیروهای جان برکف و سخت کوش در وزارت اطلاعات است که با برخورداری از عنصر صبر و گذشت و احترام گذاشتن به مردم توانسته اند، مسیرهای خدمت رسانی را در جامعه هموارتر سازند.

کمک به تحقق شعارهای سال و قرار گرفتن در کنار دولت و مردم و ارائه راهکار و مشاوره دادن های سربازان گمنام امام زمان (عج) همواره گره گشا در امور بوده و قطعا در گام دوم انقلاب و برای محقق کردن شعار رونق تولید اثرات مثبت خود را در جامعه نشان می دهد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.