.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعزام ناظران ویژه برای رصد هفته های پایانی لیگ فوتبال
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت:کمیته‌های مختلف این فدراسیون، هفته‌های پایانی مسابقات لیگ برتر، دسته یک و دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور را با اعزام ناظران ویژه رصد می کند.

به گزارش شمال نیوز، اسماعیل حسن‌زاده در پایان بازی تیم‌های نساجی مازندران و پدیده شهر خودرو در قائمشهراظهار داشت: برای هفته‌های پایانی لیگ برتر، دسته یک و دسته دوم جلسه‌های زیادی با مسئولان کمیته‌های مختلف فدراسیون اعم از انضباطی، اخلاق، سازمان لیگ و کمیته پزشکی (دوپینگ) برگزار شده و همه کمیته‌ها تلاش خواهند کرد تا حساسیت‌های لازم در هفته‌های پایانی تحت کنترل و نظارت دقیق باشد.

وی افزود: برای هر مسابقه‌ای یک یا دو ناظر ویژه پیش بینی شده تا شائبه‌ای در خصوص تبانی یا کم کاری تیم‌ها در هفته‌های پایانی پیش نیاید.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه درمجموع تشکیلات فدراسیون حواسش کاملاً جمع است، گفت: یک بخش از مسابقه مربوط به فدراسیون فوتبال هست که به طور کامل و دقیق اجرا خواهد شد، اما بخش‌های دیگر برگزاری مسابقه بی دغدغه و بدون حرف و حدیث، نیازمند همکاری مسئولان استانی و هیئت‌های استان‌ها و مسئولان دو تیم هست که باید حساسیت‌های هفته‌های پایانی را کاملاً درک و در سلامت فوتبال پاک همکاری کنند.

حسن‌زاده، با بیان اینکه مشکلات و شائبه‌های فوتبال به خصوص در کسب نتیجه گیری تیم‌ها مقابل یکدیگر در چند سال گذشته در سطح لیگ برتر کمتر دیده شده و مشکلات در لیگ برتر به مراتب کمتر است، گفت: البته بیشتر نگاه‌ها به لیگ دسته یک و حتی لیگ دسته دوم هست وبخشی از این موارد به خاطر نبود پخش زنده تلویزیونی است که درهرصورت این حساسیت برای کمیته‌های مختلف فدراسیون وجود دارد.

وی، تصریح کرد، با این وجود اگر شائبه‌ای در نتیجه بازی تیم‌ها در هر لیگی دیده و گزارش شود، در صلاحیت کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال است که در سریع‌ترین زمان رسیدگی ونتیجه آن اعلام خواهد شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همچنین از عملکرد تماشاگران تیم نساجی مازندران و حمایتی که از تیم شأن در مسابقات دارند تشکر و قدردانی کرد.

تیم فوتبال نساجی مازندران درچارچوب هفته بیست وششم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جمعه شب میزبان تیم پدیده شهر خودرو بود وبا نتیجه یک بر صفر میهمان مشهدی خود را با شکست بدرقه کرد.

اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به عنوان یکی از ناظران ویژه این فدراسیون درورزشگاه شهید وطنی قائمشهر حضور داشت وبازی دو تیم را تماشا کرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.148 seconds.