.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های منتهی به شمال
رئیس پلیس راه مازندران از ادامه محدودیت‌های ترافیکی تا روز دوشنبه ۲ اردیبهشت ماه در جاده‌های مازندران خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران به محدودیت ترافیکی جاده هرازنیز اشاره کرد و گفت: رفت وآمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز یکشنبه اول اردیبهشت ماه از رودهن به آمل ممنوع است.

وی افزود: با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، رفت وآمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز یکشنبه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوعیت آمد و شد همه تریلر‌ها از جاده هراز، گفت: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز شنبه ۳۱ فروردین ماه و از ساعت ۶ صبح تا تا ۲۴ روز یکشنبه یکم اردیبهشت ماه در جاده هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز یکشنبه اول اردیبهشت ماه از کرج به مرزن آباد ممنوع می‌شود.

وی گفت: با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز یکشنبه از مرزن آباد به کرج یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در جاده سوادکوه – قائم شهر، افزود: آمد وشد همه تریلر‌ها به استثنای تریلر‌های حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روز یکشنبه یکم اردیبهشت ماه از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر به سوادکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی در جاده‌های کرج – چالوس، هراز و سوادکوه تا ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۲ اردیبهشت ماه ممنوع است.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۴۴۳۴ و ۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.242 seconds.