.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آمادگی اصناف مازندران برای حمایت از اجرای طرح «هر مسجد یک خانه»
شمال نیوز: عضو ستاد کمک‌رسانی به سیل‌زدگان کشور از آمادگی 155 هزار واحد کسبی مازندران برای حمایت از اجرای طرح «هر مسجد یک خانه» خبر داد.
 آمادگی اصناف مازندران برای حمایت از اجرای طرح «هر مسجد یک خانه»

عباس رمدانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اعلام آمادگی اصناف سراسر استان مازندران برای حمایت از طرح جهاد همبستگی ملی که همان هر مسجد یک خانه است، اظهار کرد: همان‌گونه که اصناف و بازاریان قبل، حین و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در حوادث سیل، زلزله و سایر پیش قدم بودند همگام با همه مردم در این طرح نیز پیش قدم شدند.

وی افزود: بیش از 155 هزار واحد کسبی در سطح استان مازندران داریم که براساس هماهنگی‌های انجام شده اقدامات لازم را در این زمینه در دستور کار دارند.

نماینده ویژه رئیس اتاق اصناف ایران در پیگیری سیل اخیر اضافه کرد: اصناف و بازاریان از همان ساعات اولیه در مناطق سیل‌زده حضور پیدا کردند و ستادی برای حمایت از سیل‌زدگان باحضور اتاق اصناف، بسیج اصناف و مجمع نمایندگان اصناف استان در کشور تشکیل شد.

رمدانی با بیان اینکه کمک به سیل‌زدگان در چند فاز بود، اضافه کرد: کمک به آسیب‌دیدگان، کمک در تامین دستگاه‌ها و اعزام اصناف خدمات‌رسان در مناطق سیل‌زده، تعمیر رایگان لوازم خانگی شامل یخچال، تلویزیون، آبگرمکن و شست‌وشوی رایگان فرش، موکت، پتو و سایر البسه از جمله خدمات بوده است.

عضو ستاد کمک‌رسانی به سیل‌زدگان کشور تصریح کرد: توزیع غذای گرم از همان ساعات اولیه بعد از وقوع سیل، اعزام گروه‌هایی از اصناف برای تخلیه آب از منازل، تشکیل کمپین امدادرسانی با حضور همه صنوف، اعزام گروه‌های خدماتی و تعمیرکاران لوازم خانگی به مناطق سیل‌زده، شست‌وشوی فرش و پتو و سایر البسه، اعزام گروه تخصصی برای تعمیرات لوازم صوتی تصویری ازجمله تلویزیون، تلفن همراه، رایانه و سایر ازجمله خدمات اصناف برای کمک به سیل‌زدگان بوده است.

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف مرکز مازندران ادامه داد: توزیع نان، توزیع2 هزار و 400 کیلو شیرینی و 700 کیلو آجیل، توزیع بسته‌های بهداشتی، اعزام چهار خودرو حامل فرش و موکت و ارسال بسته لباس و گوشت گرم ازدیگر خدمات اصناف و بازاریان برای کمک به مردم مناطق سیل‌زده بوده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.311 seconds.