.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد:
ورود دانشگاه به حادثه مرگ یک خانم در بیمارستان امیر ساری
شمال نیوز: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران پرونده مرگ خانم مازندرانی که برای جراحی کوچک در بیمارستان امیر مازندرانی ساری فوت کرده را به‌صورت ویژه رسیدگی و نتایج بررسی‌ها را اطلاع رسانی می‌کنم.

به گزارش شمال نیوز، رضوانه جانی‌پور در یکی از مراکز درمانی خصوصی در حین انجام جراحی کوچک فوت کرده، تلاش‌های ما برای دریافت علت مرگ از مسؤولان این مرکز درمانی به نتیجه نرسید و با وجود چندین تماس و پیگیری پیامکی تاکنون پاسخی از متولیان این مرکز خصوصی دریافت نکردیم.


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در پیگیری خبرنگار فارس، درباره علت مرگ و اقدامات دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار کرد: این خانم برای نمونه‌برداری به بیمارستان امیر مازندرانی ساری مراجعه کرد.

حامد روحانی‌زاده با اعلام اینکه برای انجام عمل، بیهوشی سبک به بیمار داده می‌شود، گفت: وقت  عمل حدود یک ربع بود که بیمار در حین درمان بیمار دچار ایست قلبی می‌شود و اقدامات درمانی در اتاق عمل، برای احیا پاسخگو نبوده و بیمار فوت می‌کند.

وی اضافه کرد: برای بررسی علت مرگ، پرونده بیمار را درخواست کردیم و تیم نظارتی دانشگاه کل اتاق عمل را مورد بررسی قرار داده و از کارکنان و پرسنل بیهوشی هم مصاحبه گرفتیم و در جلسه کاری دانشگاه موضوع به‌صورت ویژه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در پاسخ به این سؤال که آیا احتمال قصور در درمان وجود دارد، افزود: خانم دکتر جراح نقشی در علت فوت ندارد به این دلیل که اقدام درمانی بسیار ساده‌ای را انجام می‌داد، اگر قصوری رخ داده باشد باید در روند بیهوشی مورد بررسی قرار گیرد.

روحانی‌زاده تأکید کرد: اگر بیمارستان و تیم آنها قصور داشته باشد، برخورد انتظامی شدیدی با آنها انجام می‌شود و بنده در این زمینه حساسیت خاصی دارم.

وی در پایان گفت: هفته آینده این موضوع را بررسی و نتایج آن را برای انتشار اطلاع‌رسانی می‌کنم./ فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.