.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تسلیت مدیر کل بنیاد شهید مازندران برای جانباز شهید آملی
به شرح ذیل می باشد:

شمال نیوز: هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت شهادت جانباز سید حسین آملی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

(( انا لله و انا اليه راجعون ))

خانواده محترم جانباز شهيد حاج سید حسین آملی

سلامٌ علیکم

جانبازان نشان ایثار و ایستادگی ملت ایران و اسناد زنده ای از فرهنگ غنی ایثار و شهادت و تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه بویژه در میان نسل های آینده ساز انقلاب اسلامی هستند که فیض وجودی آنان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی شهادت ، عالم را عطر آگین می کنند و فضای جامعه را به خیر و صلاح رهنمون می سازند.

پل شهادت ، اصلی ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدا با عبور از این گذرگاه درخشان ، برای همیشه جاویدان باقی می مانند و استمرار خط سرخ حسینی را با خون خویش تضمین نموده و راه شجاعت و شهامت را به ما آموختند.
رشادت ، غیرت دلاور مردي جانباز شهيد حاج سید حسین آملی در دوران دفاع مقدس و سپس تحمل دردهاي دوران جانبازي ، از او نامي جاودان به يادگار گذاشت و عزت و سربلندي را براي ملت ايران اسلامي به ارمغان آورد.
حماسه فداکاری ، از خود گذشتگی ، روحیه استقامت و ایستادگی جانباز شهید گرانقدر حاج سید حسین آملی ، در ذهن مردم قدرشناس دیار علویان ، همواره باقی و بالنده خواهد ماند.
اينجانب شهادت جانباز شهيد والامقام حاج سید حسین آملی مردی از سلاله نیکان و صابران را به پيشگاه حضرت ولي عصر(عج)،مقام معظم رهبري مد ظله العالی ، جامعه ایثارگری ،
خانواده صبور و بزرگوارش تبریک و تسليت عرض نموده ، برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و هم نشینی با اهل بیت ( ع) و برادر شهیدش ، از خداوند سبحان آرزومندم.
هدايت مظلومي
مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.971 seconds.