.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جاده چالوس فردا جمعه و یکشنبه یکطرفه می شود
رئیس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن جاده چالوس در روزهای ۳۰ فروردین و یکم اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت : آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ فردا ۳۰ فروردین از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: با اعلام مأموران پلیس راه در محل، رفت وآمد انواع وسایل نقلیه فردا از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه از مرزن آباد به کرج یکطرفه می شود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت : آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز یکشنبه اول اردیبهشت ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز یکشنبه از مرزن آباد به کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی به محدودیت ترافیکی جاده هراز نیز اشاره کرد و افزود: رفت وآمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز یکشنبه اول اردیبهشت ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

وی گفت: با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، رفت وآمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز یکشنبه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.

وی با بیان اینکه آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است، افزود: رفت وآمد همه تریلر‌ها در جاده هراز کماکان ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: رفت وآمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز‌ و از ساعت ۱۲ تا ۲۴ فردا شنبه ۳۱ فروردین و از ساعت ۶ تا ۲۴ روز یکشنبه اول اردیبهشت از جاده هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد وشد همه تریلر‌ها به استثنای تریلر‌های حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزیکشنبه اول اردیبهشت از مسیر شمال به جنوب جاده قائمشهر و سوادکوه ممنوع است.

وی گفت : رفت و آمد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی در جاده های کرج – چالوس ، هراز و سوادکوه تا ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۲ اردیبهشت ماه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۴۴۳۴ و ۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.