.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور میدانی در منطقه ؛
اولتماتوم استاندار برای تعیین تکلیف سواحل فریدونکنار ؛ فقط 15 روز
شمال نیوز : حسین زادگان با تاکید بر این که ساماندهی سواحل فریدونکنار می تواند الگوی خوبی برای ساماندهی دیگر سواحل استان شود ، افزود : حرکت به سمت صنعت گردشگری دریایی و عبور از گردشگری سنتی نیازمند همکاری همه دستگاههاست و هیچ دستگاهی نباید از زیر این مسئولیت شانه خالی کند.....
شمال نیوز: استاندار مازندران به تمامی دستگاههای متولی استانی و شهرستانی 15 روز فرصت داد تا تکلیف کاربری ساحل فریدونکنار را مشخص کنند.

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین زادگان عصر چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات و موانع سواحل فریدونکنار تاکید کرد: با توجه به جلسات مکرر پیشین و مصوبات موجود ، مسئولان شهرستان فریدونکنار و مدیران مرتبط استانی برای انتقال کاربری ساحل شهرستان فریدونکنار از راه و شهرسازی به شهرداری هرچه سریع تر اقدام کنند.


وی با بیان این که طرح جامع گردشگری و کاربری تفریحی ساحل فریدونکنار از سوی شهرداری تهیه شده است ، افزود : برای تصویب این طرح در کمیسیون ماده 5 و سپس در شورای معماری و شهرسازی همه دستگاهها 15 روز مهلت دارند تا اقدامات لازم را انجام دهند.

استاندار مازندران توضیح داد : قرار است مدیریت سواحل فریدونکنار به شهرداری داده شود ولی مالکیت همچنان در اختیار راه و شهرسازی باقی خواهد ماند ، بنا بر این می طلبد دستگاههای متولی و مرتبط همکاری لازم را با شهرداری فریدونکنار برای ساماندهی و کاربری سواحل انجام دهند.

حسین زادگان با تاکید بر این که ساماندهی سواحل فریدونکنار می تواند الگوی خوبی برای ساماندهی دیگر سواحل استان شود ، افزود : حرکت به سمت صنعت گردشگری دریایی و عبور از گردشگری سنتی نیازمند همکاری همه دستگاههاست و هیچ دستگاهی نباید از زیر این مسئولیت شانه خالی کند.

اختلاف نظر در باره ساحل فریدونکنار ریشه در آن دارد که در گذشته در طرح جامع شهری بخشی از ساحل که چسبیده به بافت شهری است به گفته کارشناسان و مسئولان به دلیل اشتباهات فنی از بافت و حریم شهر جدا مانده و در نقشه ملی جزو حوزه راه و شهرسازی قرار گرفت .

ساحل مورد نظر که 6 کیلومتر از 10 کیلومتر خط ساحلی شهرستان فریدونکنار را تشکیل می دهد 85 هکتار مساحت دارد./ ایرنا
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.