.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبر « شمال نیوز » محقق شد ؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران تغییر کرد / نجفی به جای محمدزاده
شمال نیوز : مدیر کل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز در این مراسم معارفه خود گفت: با توجه به گردشگر پذیر بودن استان مازندران و جایگاه سوم استان در تردد خودرویی در کشور بالا بردن سطح امنیت در جاده ها مهم ترین هدف پیشروی راهداری است.....
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران تغییر کرد / نجفی به جای محمدزاده

شمال نیوز : همانطور که « شمال نیوز » چندی پیش از تغییر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران خبر داده بود این جابه جایی صورت پذیرفت و یکی از معاونین این اداره کل سکاندار یکی از مهمترین مجموعه های خدمات رسان استان را برعهده گرفت .

 

به گزارش شمال نیوز، در مراسمي با حضور معاون توسعه مدیریت  و منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ،  معاون امور عمرانی استانداری مازندران  و جمعی از مدیران کشوری و استانی، انجمن های صنفی حمل و نقل بار و مسافر , مدیران شرکتهای حمل و نقل , و پرسنل  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان عباسعلی نجفی  به عنوان مدیرکل  راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مازندران معرفی شد.

 

در این مراسم معاون هماهنگی  امور عمرانی استانداری مازندران  با شاره به سهم 10 درصدی مازندران از تردد جاده ای در کشور گفت : به طور قطع بودجه استانی برای تثبیت و ارتقای امنیت جاده های مازندران کفایت نمی کند و تامین اعتبارات ملی برای این منظور ضروری است.

 

رازجویان با اعلام این که هیچ جامعه ای به تعالی و رشد نمی رسد مگر آنکه از زیر ساخت های خوبی برخوردار باشد و این مهم زمانی می تواند محقق شود که دستگاههای مسئول دارای امکانات و اعتبارات کافی باشند.

 

وی در ادامه انتظارات اولویت دار خود را از مدیر کل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران را رفع نقاط حادثه خیز، ارتقای امنیت جاده ها ، لایروبی و پاکسازی دهنه پل ها ، تعریض راه بندر امیر آباد ، روشنایی جاده های مواصلاتی و همچنین جلوگیری از ازدحام خودروهای سنگین در محور ها برشمرد .

 

مدیر کل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای استان  نیز در این مراسم معارفه خود گفت: با توجه به گردشگر پذیر بودن استان مازندران و جایگاه سوم استان در تردد خودرویی در کشور بالا بردن سطح امنیت در جاده ها مهم ترین هدف پیشروی راهداری است.

 

عباسعلی نجفی تصریح کرد : تعامل با صنوف شرکت های حمل و نقل مسافر در جهت ارتقاع سیاست های سازمانی همچنین استقبال از سرمایه گذران در تاسیس استراحت گاههای بین جاده ای از دیگر برنامه های این اداره کل است.

 

نجفی، پیش از این معاون راه روستایی استان هرمزگان، رییس اداره برنامه و بودجه اداره کل راه هرمزگان و رییس اداره مدیریت بحران اداره کل راه استان هرمزگان بود و آخرین مسئولیتش نیز معاونت راهداری ادراه کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استانمازندران می باشد .

 

« شمال نیوز » امیدوار است در دوره مدیریت نجفی در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران ، مردم استان و مسافران شاهد تحول و پیشرفت در راستای ماموریت های محوله این اداره کل بوده و مشکلات گذشته که متاسفانه در دوره مدیریت سابق گریبانگیر این بخش مهم بوده ، مرتفع گردد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید 29 فروردين 1398
نجفی نیروی خوبیه اما باید حواسش به دور رو برش جمع باشه . یه مقدار براش نگرانم
همکار 29 فروردين 1398
خدا روشکر محمدزاده رفت . سیستم حمل و نقل و راهداری یک آدم کارکشته میخاست . امیدوارم با مدیریت مهندس نجفی کارها بهتر پیش بره . متاسفانه الان سیستم ما فشل هست . فعلا باید امیدوار به این تغییر بود تا بعد........
نا شناس 29 فروردين 1398
مگه این اقا خودش متولی راهداری نبود ؟ اگه می تونست کاری کنه پرا تا حالا نکرد . همه نقص های راهداری در استان به گردن خودشه
راهدار 29 فروردين 1398
نجفی نیروی ضعیفیه چون حسن نیا ریس راهداری کشور فامیلشه پست گرفته و تا حالا مونده .همه کارکنان شاکین از مدیریت ضعیف ایشون راهداری یکیو میخاست مثل ............................. ................. هم بودکه قبلا رهداری رو متحول کرده بود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.254 seconds.