.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جاده‌های مازندران مختص همه مردم کشور
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: راه‌های مازندران مختص کل کشور است و جاده هراز، سوادکوه و کندوان دارای عملکرد ملی هستند.

به گزارش شمال نیوز، محمد تیموری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ایمازندران در سالن هلال احمر ساری، با اشاره به نقش مهم راهداری در حوزه اقتصاد گفت: راه‌های مازندران مختص کل کشور است و جاده هراز، سوادکوه و کندوان دارای عملکرد ملی هستند و همه مردم از آن نفع می‌برند.

وی با اشاره به وجود شبکه حمل و نقل ریلی کامل و منسجم در مازندران افزود: بیش از ۹۰ درصد جابجایی حمل و نقل و مسافر توسط ۶۰۰ هزار مسافر در کشور انجام می‌شود.

تیموری شمار ناوگان تجاری فعال در کشور در بخش مسافر و کالا را ۴۲۰ هزار دستگاه بیان کرد و گفت: قریب ۶۰۰ میلیون تن کالا و بار سالانه در کشور و ۵۰۰ میلیون نفر مسافر در کشور جابجا می‌شود.

وی طول شبکه‌های کشور را ۲۱۷ هزار کیلومتر عنوان کرد و افزود: هر اختلال کوچک می‌تواند اثرات جبران ناپذیری را به اقتصاد کشور تحمیل کند و نگهداری این شمار راه‌ها و فعال بودن آن امری مهم است و سازمان حمل و نقل جاده‌ای در دو مقوله اساسی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به فعالیت می‌پردازد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با تاکید بر نگاه ملی به راه‌های مازندران گفت: هزار و ۴۰۰ کیلومتر از راه‌های مازندران شریانی و ۴۸۰ کیلومتر از راه‌های آن تحت استاندارد راه‌های ترانزیتی است بنابراین توجه ملی به آن ضروری است و انسداد آن سبب آسیب رسانی به کشور می‌شود.

جولان تاریکی در راه‌های مازندران
مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران نیز در این نشست با بیان اینکه ۱۱ هزار کیلومتر راه در مازندران کشیده شده است، گفت: در حال حاضر ۳۶۰ کیلومتر از راه‌های استان دارای روشنایی است که سنخیتی با مجموع راه‌ها ندارد.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های جاده‌ای خود را باید مورد توجه قرار دهیم، افزود: مهمترین مؤلفه توسعه هرجامعه زیرساخت‌ها و راه‌ها به شمار می‌رود و این مسئله در تولید و رساندن به موقع محصولات تولیدی به بازار‌های هدف کمک کار خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: ۲۱۰ نقطه حادثه خیز در استان شناسایی شده است و برای آشکارسازی نقاط حادثهخیز باید به روشنایی و دوربرگردان‌های استاندارد، احداث آرام ساز‌ها توجه اساسی شود.

در پایان این مراسم از تلاش‌های احمد آفرین محمدزاده مدیرکل قبلی راهداری مازندران تقدیر وعباسعلی نجفی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.