.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۵۵۶۰ پروژه عمرانی در مازندران نیمه کاره است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران از اجرای پنج هزار و۵۶۰ پروژه عمرانی و زیرساختی سال ۹۷ در استان خبر داد و گفت: این طرح های نیمه کاره در حال اجرا است.

به گزارش شمال نیوز، مفید غلامی رادشمار پروژه‌های درحال اجرا ویژه سال ۹۷ را در استان پنج هزار و ۵۶۰ طرح بیان کرد و گفت: این پروژه شامل طرح‌های زیرساختی، تأمین و تجهیز طرح‌ها است.

وی با اشاره به وجود ۲۸ مکان دپوی زباله اظهار داشت: باید این مکان‌ها در هفت یا هشت مکان ساماندهی شود و تأمین منابع و بودجه اولویت مهم برای حوزه پسماند است.

غلامی راد ادامه داد: در سال ۹۸ تجمیع پروژه‌ها، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و ممنوعیت تعریف پروژه‌های جدید جزواولویت و سیاست‌ها است و به دلیل وضعیت شهرداری‌ها برای کمک به مجموعه‌های شهری، در هر شهر یک پروژه تعریف می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران، افزود: در سال گذشته پنج هزار و ۵۶۰ پروژه شامل زیرساختی، تأمین و تجهیز اجرا شد.

وی با اشاره به پذیرش تعهد برای تکمیل ورزشگاه نساجی قائمشهر و هفت تیر بابل گفت: همچنین ورزشگاه نوشهر که از محل منابع دفتر مقام معظم رهبری تأمین اعتبار شده است تا تیرماه امسال تکمیل می‌شود.

غلامی راد گفت: علاوه بر این ورزشگاه شهید متقی ساری نیازمند بازسازی است و امیدواریم این ورزشگاه امسال در برنامه بازسازی قرار گیرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.202 seconds.