.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعمال محدودیت‌های ترافیکی ۶ روزه در جاده‌های منتهی به شمال
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۲۸ فروردین تا دوشنبه ۲ اردیبهشت ماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۸ فروردین ماه تا ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۲ اردیبهشت ماه در جاده های کرج – چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

وی افزود: آمد و شد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۸ فروردین از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز چهارشنبه از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۳۰ فروردین از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

وی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز یکشنبه اول اردیبهشت ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز یکشنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز یکشنبه اول اردیبهشت ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز یکشنبه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است، گفت: تردد کلیه تریلر‌ها در جاده هراز کماکان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۸ فروردین و از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ فروردین و از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزشنبه ۳۱ فروردین و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز یکشنبه اول اردیبهشت از جاده هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای تریلر‌های حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۸ فروردین از مسیر جنوب به شمال جاده سوادکوه به قائمشهر ممنوع و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روزیکشنبه اول اردیبهشت از مسیر شمال به جنوب جاده قائمشهر و سوادکوه ممنوع است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.