.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چالش جدید نساجی با سازمان لیگ برتر ؛
ورزشگاه وطنی ؛ جمعه ، ساعت 19 و دیگر هیچ ....
شمال نیوز : مالک نساجی اظهار اشت : جالب است یک نامه هم به باشگاه ما ارسال شده که با موافقت باشگاه نساجی زمان این دیدار تغییر کرده اما ما هیچ موافقتی با این تغییر نداشتیم.....
ورزشگاه وطنی ؛ جمعه ، ساعت 19 و دیگر هیچ ....

شمال نیوز: نساجی که در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر ثبات نسبتا مناسبی را پشت سر گذاشت و توانست مجوز بقا در جدول را بگیرد، آخرین بازی فصل خود را برابر مدعیان در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر برگزار می‌کند.

در حالی نساج ها روز جمعه از پدیده مشهد میزبانی می‌کنند  تا پنجمین مدعی را هم در خانه متوقف کنند. نیم فصل اول نوبت به استقلال رسید تا با نتیجه تساوی بدون گل شمال را به سمت پایتخت ترک کنند. اما در نیم فصل دوم همه مدعیان در قائم شهر امتیاز از دست دادند. ابتدا تراکتور به وطنی رفت و با نتیجه تساوی 1-1 از زمین بیرون آمد. سپس پرسپولیس با نتیجه مشابه برابر شاگردان جلالی متوقف شد تا دو امتیاز حساس را از دست بدهد. آخرین تیم هم سپاهان بود که با کسب نتیجه تساوی 0-0 از صدر جدول دور و دچار حواشی شد.

حالا هم پدیده آخرین مدعی لیگ هجدهم است که به قائم شهر رفته و برابر نساجی بازی می‌کند. چشم دیگر مدعیان از جمله استقلال، سپاهان و تراکتور به این بازی است تا در صورت توقف نماینده مشهد در شمال از فرصت استفاده کرده و فاصله با آن‌ها را افزایش دهند. دیدار رفت این دو تیم در حالی با 3 گل به سود شاگردان گل محمدی به پایان رسید که در آن زمان هدایت نساج‌ها بر عهده جواد نکونام بود.

ساعت 19 و دیگر هیچ ....

باشگاه نساجی اعلام کرده است که در هفته بیست و ششم به جز ساعت 19 ، در زمان دیگری با تیم پدیده بازی نخواهد کرد.

فرهاد صنیعی فر مالک باشگاه نساجی در این ارتباط گفت:« روز گذشته نامه ای رسمی به سازمان لیگ ارسال کردیم که موافقت باشگاه نساجی با تغییر زمان بازی ما و پدیده به ما اطلاع رسانی نشده و موافق چنین کاری نیستیم اما باز هم آقایان زمان بازی را به ساعت 16 تغییر دادند.

مالک نساجی اظهار  اشت : جالب است یک نامه هم به باشگاه ما ارسال شده که با موافقت باشگاه نساجی زمان این دیدار تغییر کرده اما ما هیچ موافقتی با این تغییر نداشتیم.

وی افزود:ما برای برگزاری بازی ها با شورای تامین، استادیوم، مسئولان بلیت فروشی و ... هماهنگی می‌کنیم و این درست نیست که سازمان لیگ به یکباره زمان بازی را تغییر بدهد.

مالک نساجی همچنین گفت:با این شرایط ما مخالف برگزاری بازی در ساعت 16 هستیم و در صورتی که بازی به زمان قبلی یعنی ساعت 19 برنگردد به هیچ عنوان مقابل پدیده بازی نمی‌کنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.