.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خونه به خونه مازندران در لیگ یک فوتبال ماندنی شد
تیم خونه به خونه مازندران با شکست دادن تیم قشقاقی شیراز در هفته سی و دوم رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، حضور فرصت خود دراین رقابتها در فصل بعد را قطعی کرد.

به گزارش شمال نیوز، دیدار دو تیم خونه به خونه مازندران و قشقایی شیراز در چارچوب هفته سی و دوم این رقابت‌ها عصر سه شنبه در ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل برگزار شد و درنهایت تیم میزبان با نتیجه یک بر صفر میهمان خود را شکست داد و از انتهای جدول رده بندی این مسابقات رهایی یافت.

تنها گل پیروزی بخش بابلی‌ها را در دقیقه ۶۹ این دیدار با ارسال دقیق مجید جلالی فر "با پرتاب اوت بلند خود توپ را راهی محوطه جریمه قشقایی شیراز کرد و "سید جواد شفیعی" با ضربه سر روی توپ تأثیر گذاشت تا توپ به "مهدیحنفی "برسد و هافبک تأثیرگذار این تیم با یک شوت خلاقانه و فنی قفل دروازه قشقایی را باز کرد.

شاگردان " اکبر میثاقیان" در تیم خونه به خونه که برای بقا در رقابت‌های لیگ یک و فرار از انتهای جدول و صعود به رده‌های بالاتر چشم به ۳ امتیاز و پیروزی در این بازی خانگی داشتند، بازی را همانند بازی‌های خانگی گذشته هجومی آغاز کردند و بیشتر دقایق صاحب توپ و میدان بودند.

بابلی‌ها در این دیدار نیز با رایگان کردن ورود تماشاگران به ورزشگاه هفت تیر این شهر با حمایت یار دوازدهم تلاش زیادی برای کسب پیروزی داشتند که در نهایت برابر میهمان بالاتر از خود در جدول رده بندی مسابقات صاحب یک پیروزی ارزشمند شدند.

خونه به خونه مازندران با کسب ۳ امتیاز این بازی خانگی ۲۸ امتیازی شد و در رده دوازدهم جدول صعود کرد.

با توجه به تساوی وباخت دیگر تیم‌های انتهای جدولی سه هفته پایانی لیگ یک برای تکلیف تیم‌های صعود و سقوط در لیگ یک حساس‌تر خواهد شد.

خونه به خونه مازندران در هفته سی وسوم این رقابت‌ها که روز سه شنبه سوم اردیبهشت ماه در دیداری بیرون از خانه میهمان تیم مس رفسنجان است.

مسابقات امسال لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۶ تیم درحال برگزاری است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.815 seconds.