.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم قمی ؛
خداحافظی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان پس از ۲۴ سال
شمال نیوز : وی در رابطه با انقلاب اسلامی ایران گفت: من برای همه اقشار مخصوصا روحانیت که پرچم داران تبلیغات و مرزبانان فکری جامعه اند احترام خاصی قائل هستم.....
خداحافظی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان پس از ۲۴ سال

شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با حضور آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولین و روحانیون در رشت برگزار شد.

حجت الاسلام جمال یاری، مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی گیلان در این مراسم در رابطه فعالیت های خود در این سازمان گفت: بنده در ۲۶ فروردین سال ۷۴ برای این سازمان معارفه شدم  و اکنون در ۲۶ فروردین ۹۸ از محضر عزیزان با کمال عزت و بزرگواری خداوند از این مسوولیت فاصله می‌‎گیرم.

وی در ادامه بیان کرد: عمر کاری خود را در دستگاه های فرهنگی اعم از سازمان تبلیغات طی کرده و افتخار ۲۰ ماه خدمت در سپاه قدس گیلان را دارم.

یاری در رابطه با انقلاب اسلامی ایران گفت: من برای همه اقشار مخصوصا روحانیت که پرچم داران تبلیغات و مرزبانان فکری جامعه اند احترام خاصی قائل هستم.

مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه امروز اربعین انقلاب اسلامی فرارسیده است، یادآور شد:ما در این انقلاب حوادث، جنگ و مخالفت هایی را پشت سر گذاشت ایم. این انقلاب برای تمام جهانیان تثبیت شده است. امام یک شخصیت کم نظیری بود که انصافا تصمیماتش به مانند تصمیمات پیامبران الهی بوده است.

وی در ادامه تاکید کرد: رهبر انقلاب پرچم دار مبارزه با استکبار است. این روز ها خباثت باطنی مبارزه با استکبار را دیده ایم. یکی از ارکان اصلی سرزمین، همین مبارزه ها می‌باشند.

 یاری در پایان مطرح کرد: من تحلیلی انقلابی نمی‌خواهم داشته باشم. در این مدت انصافا با همکارانم تلاش کردیم تعامل همه جانبه داشته باشیم. همچنین سعی من فرمانپذیری از همکارانم در سازمان های مختلف بوده است. سعی ما این بوده تبلیغات بر اساس نیاز های جامعه از سر گرفته شود. امروزه که همه دنیا با ابزارهای مختلف با تولید فیلم و نوار در فضای مجازی در تلاش اند، هنوز نتوانستد به تفکر انقلابی ما نفوذ کنند که این موضوع نشان از ریشه عمیق انقلاب در تفکر جامعه ما است.

گفتنی است حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، طی حکمی حجت‌الاسلام سعید مهدوی گیلانی را به‌عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی گیلان منصوب کرده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.