.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
باغات و مزارع سیل زده مازندران احیا شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه اقتصاد استان کشاورزی محور است خواستار برنامه ریزی برای احیای باغات و مزارع شد.

به گزارش شمال نیوز، مهدی رازجویان بعدازظهر دوشنبه در جلسه پیگیری و هماهنگی اقدامات ستاد بازسازی مناطق سیل زده استان ضمن تشکر و قدردانی از کلیه دستگاه‌های دولتی، سپاه، بسیج و ارتش و گروه‌های جهادی و مردمی با اشاره به این که اقدامات صورت گرفته از سوی همه نیروهای عمل کننده در دو بحران سیل اخیر جهادی بوده است، افزود: مازندران باید در اقدامات بازسازی نیز ممتاز عمل کند.

معاون عمرانی استاندار با بیان این که از این پس اقدامات در راستای بازسازی مناطق سیل زده است، یادآور شد: با توجه به پایان توانِ تاب آوری این مناطق، باید همه اقدامات به بازگشت و عادی شدن کامل زندگی مردم منجر شود.

وی با تاکید بر این که بازسازی با حضور دستگاه‌ها در صحنه در جهت نظارت بر فرآیند انجام کار و کاستن آلام مردم باید همراه باشد، اظهار داشت: در بازسازی مناطق سیل زده؛ پیشگیری از حوادث آینده و اقدامات بازدارنده از بروز مجدد بحران مورد توجه قرار گیرد و اقدامات بازسازی باید فنی، منطقی و آینده نگرانه باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به این که آنچه که امروز در حوزه بازسازی ظاهراً به چشم نمی‌آید، ممکن است برای آینده کلیدی باشد، ابراز داشت: سرعت، دقت و کیفیت در حوزه بازسازی باید محور فعالیت‌ها قرار گیرد.

رازجویان با اشاره به این که اقتصاد مازندران، کشاورزی محور است، تاکید کرد: سردهنه ها و کانال‌های آب باید هرچه سریع‌تر به حالت اولیه بازگردند تا کشاورزان بتوانند زمین‌ها و باغات را احیا کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، گفت: با کار و تلاش شبانه روزی و عزمی جدی تر؛ با همکاری و همدلی کلیه نیروهای دولتی، نظامی و بسیجی، بازسازی مناطق سیل زده را در کمترین زمان محقق می‌کنیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.204 seconds.