.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مخالفت باشگاه نساجی با تغییر زمان بازی با پدیده
قائم‌مقام باشگاه نساجی نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال و اعتراض و مخالفت باشگاه را با تغییر ساعت بازی به ریاست سازمان لیگ اعلام کرد.

به گزارش شمال نیوز، روز گذشته، کمیته مسابقات به نقل از روابط‌عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد که دیدار دو تیم نساجی مازندران و پدیده مشهد و تراکتورسازی تبریز و پیکان به ترتیب از 19 به 16 و از 18 به 17 تغییر کرد.

دلیل این تغییر، رسیدن تیم‌های مهمان به پرواز برگشت اعلام شد که گویا مؤافقت سازمان لیگ و تیم‌های میزبان را هم در پی داشت و نامه‌ای به باشگاه نساجی رسید که درآن موافقت باشگاه قید شد و این در حالی است که مسؤولان باشگاه نساجی معتقدند پیش از این نامه‌ای در این رابطه به باشگاه نساجی فرستاده نشد و باشگاه مؤافقتی با تغییر زمان بازی نداشت.

همین موضوع باعث شد تا قائم‌مقام باشگاه نساجی نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال و اعتراض و مخالفت باشگاه را با تغییر ساعت بازی به ریاست سازمان لیگ اعلام کند.

به گزارش فارس، حال باید منتظر بود و دید که مخالفت نساجی می‌تواند تصمیم یک‌طرفه سازمان لیگ در رابطه با تغییر زمان بازی با پدیده که جمعه این هفته در وطنی برگزار می‌شود، را تغییر دهد یا خیر؟


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.