.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش «محمد ایمانی» به توئیت عجیب خانم بازیگر
داری اشتباه می‌زنی هم‌وطن!

شمال نیوز: محمد ایمانی، تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: تویتچی محترم! تلگرامچی گرامی! داری اشتباه می‌زنی. سر گوشی و کیبوردت را بگیر آن طرفی. الان وقت حمله به آمریکاست که حتی در میانه سیل از تحریم دریغ نکرد، نه زمان حمله به نیرو‌های مردمی مقاومت از عراق که به کمک سیل زدگان آمده‌اند. دشمن اگر آن‌ها را بزند، قابل درک است. جای لگدی که خورده‌اند تا سال‌ها درد خواهد کرد. اما شما چرا؟!

نه در زمین دشمن بازی کن، و نه مختصات میدان را اشتباه بگیر و به سمت خودی شلیک کن. اگر ماموریت داشتی که باز هم حرجی نبود. اما اگر دچار جوزدگی و مسمومیت شیرین در فضای دشمن ساخته شده‌ای و تشخیص برایت دشوار شده، لااقل می‌توانی که رگبار بی هوا و سردرگم سمت جبهه خودی نگیری، نمی‌توانی؟! دیده شدن به چه قیمت؟

رسانه برای رساندن حقایق است، اما ابزاری برای شبهه افکنی و تردید و تشکیک شده. آنکه مسائل را نمی‌داند، باید متواضعانه بگوید نمی‌دانم و نیازمند راهنمایی و تبیین و توضیه هستم. نه اینکه موضع مرشد کلی پیشه کند و ژست استراتژیستی بگیرد و تبدیل به ابزار غبار افکنی در فضای دشمن ساخته شود.

"نمی دانم و سوال دارم"، با خدشه در مدل و راهبرد موجود و ادعای نقشه نویسی و نسخه پیچی خیلی فرق دارد. همان قدر که سرباز گم کننده خط خودی و دشمن نمی‌تواند ادعای ژنرالی و فرماندهی داشته باشد.

 

گفتنی است، روز گذشته مهناز افشار با انتشار ویدئویی از فردی سیل زده که از نحوه کمک رسانی و حضور نیروهای «حشد الشعبی» در خوزستان انتقاد کرده بود در توئیترش نوشت: «خوشا به غیرتت مرد، تا باشه از این غیرتا!». این توئیت جنجالی با واکنش منفی بسیاری از کاربران فضای مجازی روبرو شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.155 seconds.