.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پلمب معدن شن و ماسه پهنه‌کلای ساری/ بازداشت مدیران متخلف
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با اشاره به برخورد جدی و قاطع دستگاه قضایی با متخلفان حوزه محیط زیست و منابع طبیعی، گفت: هیچ مدیری در استان حاشیه امنی برای انجام تخلف ندارد و در این راستا برای مدیران متخلف در خصوص معدن شن و ماسه روستای پهنه کلای ساری پرونده قضایی تشکیل شده است.

به گزارش شمال نیوز، سیدیونس حسینی‌عالمی درباره پرونده برداشت غیرمجاز شن و ماسه معدن پهنه‌کلای ساری اظهار کرد: پاییز سال گذشته گزارشی مبنی بر فعالیت یک معدن شن و ماسه بدون رعایت مقررات، اضافه برداشت، برداشت غیراصولی، تخریب منابع طبیعی و محیط زیست در روستای پهنه‌کلای ساری به دادستانی مرکز استان مازندران واصل شده است.

وی با بیان اینکه در پی وصول این گزارش، دادستانی مرکز استان موضوع را از مراجع ذیربط از جمله منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، سازمان صمت و محیط زیست استعلام کرد و در نتیجه این استعلامات، تخلفات محرز شد، افزود: با حضور اعضای دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت‌المال دادگستری مازندران و معاونان دادستان همچنین ادارات ذیربط بازدید از محل مذکور انجام و ضمن دستور پلمب معدن، پرونده قضایی نیز با چند عنوان اتهامی در یکی از شعب دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان تشکیل شده است.

دبیر شورای حفظ حقوق بیت‌المال دادگستری استان مازندران ادامه داد: در این زمینه مدیران مرتبط با موضوع، بازداشت شدند و پرونده در یکی از شعبه‌های دادسرا در حال رسیدگی قضایی است.

حسینی‌عالمی یادآور شد: مدیر یکی از سازمان‌های ذیربط در این پرونده نیز که در سال 1371 نسبت به اعطای مجوز اقدام کرده بود، توسط دستگاه امنیتی شناسایی و احضار شده است.

به گزارش فارس، طی روزهای گذشته کلیپی در فضای مجازی درباره برداشت غیرمجاز شن و ماسه در روستای پهنه‌کلای ساری منتشر شده بود که این تصاویر مربوط به سال گذشته بوده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.216 seconds.