.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آزادی ۱۸۲ نفر از زندانیان غیر عمد در مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: برای آزادی ۱۸۲ نفر از زندانیان غیر عمد پارسال در مازندران ۱۷ میلیارد و ۹۸۲ میلیون ریال وام بدون بهره پرداخت شد.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام محمد علی تقوی فرد رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به نقش و جایگاه ارزنده ستاد دیه و حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد به منظور موفقیت در تحقق سیاست کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و رهایی زندانیان نیازمند، بر لزوم حمایت از فعالیت‌های این ستاد مردمی و اخذ مشارکت‌ها و مساعدت خیرین تأکید کرد.

وی گفت: اعتبار مصوبه چهار بانک عامل صادرات، تجارت، ملی و ملت برای آزادی زندانیان غیر عمد در سال گذشته به میزان ۶۰ میلیارد ریال بوده که از این میزان ۵۳ میلیارد ریال وام با سود چهار درصد پرداخت شده است.

حجت الاسلام تقوی فرد افزود: ۵ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال از سوی ستاد دیه کشور و اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ۵۱۰ میلیون ۸۵۰ هزار ریال وام بلاعوض از محل منابع استانی در سال ۹۷ برای آزادی محکومان جرایم غیر عمد در نظر گرفته شد.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: در این راستا از محل صندوق تامین خسارت‌های بدنی ۱۷ میلیارد و ۹۸۲ میلیون ریال وام بدون بهره پرداخت شده است که به واسطه این هزینه‌ها تعداد ۱۸۲ نفر زندانی جرایم غیر عمد آزاد شده و به آغوش گرم خانواده باز گشتند.

حجت الاسلام تقوی فرد با بیان اینکه افزایش جمعیت کیفری زندان‌ها زیبنده جامعه اسلامی نیست، افزود: ستاد دیه در صورت افزایش توانمندی مالی و ارتقای شاخص‌های جذب مشارکت‌های مردمی قادر خواهد بود با افزایش سرعت عمل، زمینه آزادی تعداد بیشتری از زندانیان نیازمند را فراهم کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.