.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش ناپایداری و بارش‌ها از فردا در مازندران
شمال نیوز: معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز کماکان به‌تناوب شاهد بارندگی در آسمان مازندران هستیم که ارتفاعات استان گاها مه‌آلود و مناطق سردسیر با بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.
کاهش ناپایداری و بارش‌ها از فردا در مازندران

به گزارش شمال نیوز، احمد اسدی اظهار کرد: از روز گذشته شاهد بارندگی در آسمان مازندران بودیم که بیشترین بارش از بازیارخیل ساری 19، سفیدآب رامسر 10، اسکومحله آمل 9 میلی‌متر بوده است.

وی افزود: بیشینه دمای هوا طی 24 ساعت گذشته مربوط به کجور، کیاسر و آلاشت با 17 و کمینه دما مربوط به بلده با پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران  بیان کرد: امروز کماکان به‌تناوب شاهد بارندگی در آسمان مازندران هستیم که ارتفاعات استان گاها مه‌آلود و مناطق سردسیر با بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

اسدی یادآور شد: براساس آخرین تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از فردا تا روزهای پایانی هفته جاری جو نسبتا پایدارتری نسبت به روزهای قبل در آسمان مازندران همراه با افزایش نسبی دما حاکم خواهد شد.

وی تصریح کرد: طی این مدت در مناطق ساحلی و جلگه‌ای با احتمال مه صبحگاهی و در ارتفاعات نیز باتوجه به شرایط جغرافیایی گاهی افزایش ابر و احتمال بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران امروز نسبتا مواج و فردا با کاهش موج پیش‌بینی می‌شود. / فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.089 seconds.