.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون وظیفه عمومی مازندران اعلام کرد:
تمدید مهلت اعزام مشمولان مناطق سیل‌زده در مازندران
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران از امکان تمدید مهلت اعزام مشمولان ساکن مناطق سیل‌زده استان خبرداد.

به گزارش شمال نیوز، مهدی بریمانی اظهار کرد: با توجه به وقوع سیل در استان مازندران و ایجاد خسارت به برخی از مشمولان آماده اعزام به خدمت مقدس سربازی و خانواده‌های آنان تسهیلات ویژه‌ای برای این افراد در نظر گرفته شده است.

وی افزود: به همین منظور مشمولانی که در این حادثه دچار خسارت شدند و دارای برگ اعزام به تاریخ‌های 19 فروردین ماه، یکم و 19 اردیبهشت ماه 98 هستند در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات پلیس+10 و یا مراجعه حضوری به معاونت وظیفه عمومی استان تاریخ اعزام خود را حداکثر تا دو ماه تمدید کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران خاطرنشان کرد: این تسهیلات فقط شامل مشمولان شهرستان‌های سیمرغ، بابلسر، میاندورود، نکا و گلوگاه است.

بریمانی در پایان تصریح کرد:این افراد در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480، کانال @vazifeh_ir در شبکه‌های اجتماعی، پایگاه فرهنگی سرباز به نشانیvazifeh.ir یا سامانه پیام کوتاه به شماره 110206010 از آخرین اخبار وظیفه عمومی مطلع شوند./ فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.161 seconds.