.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جلسه بررسی مشکلات سیلزدگان شهرستان سیمرغ عنوان شد:
25 میلیارد تومان خسارت واحدهای صنفی سیمرغ در سیل اخیر
شمال نیوز: خسارت سیل اخیر در شهرستان سیمرغ برای واحدهای صنفی حدود 25 میلیارد تومان برآورد شده است که طبق آماری که ما در دست داریم 300 واحد صنفی آسیب جدی دیده اند.
25 میلیارد تومان خسارت واحدهای صنفی سیمرغ در سیل اخیر

به گزارش شمال نیوز، عباس رمدانی نماینده اتاق اصناف ایران در امور سیلزدگان مازندران در نشست صبح امروز در اتاق اصناف سیمرغ گفت: دومین مرحله از کمک های اصناف شهرستان ساری در قالب پوشاک و مواد غذایی صبح امروز جهت توزیع در مناطق سیلزده شهرستان سیمرغ ارسال شد.

همچنین در این جلسه رئیس اتاق اصناف سیمرغ گفت: از زمان وقوع سیل، مجموعه کمک های دولت و مردم معطوف به بخش مسکن و کشاورزی شده است که متأسفانه با وجود خسارات فراوان در واحدهای صنفی شهرستان سیمرغ و مذاکراتی که در بازدید استاندار محترم از مناطق سیلزده داشتیم، هیچ نوع مساعدتی از سوی دولت انجام نگرفته است.

وی گفت: خسارات سیل اخیر در شهرستان سیمرغ برای واحدهای صنفی حدود 25 میلیارد تومان برآورد شده است که طبق آماری که ما در دست داریم 300 واحد صنفی آسیب جدی دیده اند.

وی افزود: هدف ما خدمت رسانی است و بایستی حمایت شویم که البته مراکز کمک به سیلزدگان در سطح شهرها فعال هستند ولی کماکان نیاز ما بیش از اینهاست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.7 seconds.