.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخباری از اردوگاه پر خبر اصولگرایان ؛
چه کسی لیدر شورای وحدت می شود؟ / بعید است حدادعادل نامزد انتخابات شود/مصلحت این بود که رییسی رییس قوه شود
شمال نیوز: اردوگاه اصولگرایان این روزها پرخبر است. حجت الاسلام رئیسی به ریاست قوه قضائیه منصوب شد و اخیرا هم صحبت قرار گرفتن محمدباقر قالیباف به ریاست یکی از نهادها مطرح است.
چه کسی لیدر شورای وحدت می شود؟ / بعید است حدادعادل نامزد انتخابات شود/مصلحت این بود که رییسی رییس قوه شود

شمال نیوز: اردوگاه اصولگرایان این روزها پرخبر است. حجت الاسلام رئیسی به ریاست قوه قضائیه منصوب شد و اخیرا هم صحبت قرار گرفتن محمدباقر قالیباف به ریاست یکی از نهادها مطرح است.

این دو اتفاق به تحلیل برخی صاحب نظران می تواند آرایش نیروهای اصولگرا را تغییر دهد. به ویژه آنکه اصولگرایان باید چهره های دیگری را برای لیدری این جریان در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری آینده پیدا کنند اما همه چنین دیدگاهی ندارد.

به گزارش شمال نیوز، محمدعلی پورمختار به نامه گفت: با توجه به اینکه طیف اصلاحات و حامیان دولت در مجلس دهم اکثریت هستند و آنها نیز همچون دولت نتوانستند انتظارات و توقعات مردم را برآورده کنند بنابراین از سوی افکارعمومی مورد نقد و گلایه مندی قرار دارند. این وضعی نشان می دهد که اصولگرایان موقعیت خوبی در انتخابات مجلس آینده خواهند داشت.

وی با اشاره به دست بالا بودن گفتمان اصولگرایی در عرصه سیاسی کشور افزود: عدم حضور آقایان رئیسی و قالیباف در انتخابات مجلس آینده تأثیری در نگاه مردم ندارد و مردم تصمیم خود را گرفتند تا جریان اصلاحات و اعتدال را کنار بگذارند تا با اقبال به نیروهای اصولگرای انقلابی اداره اوضاع کشور در مسیر صحیح خود قرار بگیرد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس درباره تکرار لیدری حدادعادل در جریان اصولگرا برای انتخابات مجلس و تآثیر منفی این مسئله بر آرای مردم، اظهار کرد: اصلا بحث آقای حداد مطرح نیست، احتمال کم می دهیم که آقای حداد در انتخابات مجلس حضور پیدا کند و به طور مستقیم در صدر لیست قرار بگیرد و کاندیدا شود. نیروهای قوی و توانمند در جریان انقلابی زیاد هستند. البته اسم نمی توانم بیاورم چون تأیید پیشاپیش خبر محسوب می شود. در مجموع افراد زیادند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

همچنین احمد کریمی اصفهانی به نامه نیوز گفت: خروج آقایان قالیباف و رئیسی از صحنه انتخابات مجلس آرایش نیروهای اصولگرا را تغییر نمی دهد. البته حضور آقای رئیسی در قوه قضائیه اتفاق خوبی بود، او شخصیتی بسیار سالم و توانمندی است، معتقدم اگر عمل قوه قضائیه درست و کارآمد باشد، می تواند دو قوه دیگر را می تواند تنظیم کند.

وی افزود: حضور آقای رئیسی در قوه قضائیه بهتر از قرار گرفتن او بر ریاست دو قوه مقننه و مجریه است به ویژه آنکه موضوع مفسد و فساد در مقطع کنونی دارد برای کشور مشکل آفرین می شود که آقای رئیسی می تواند با درایت، توانمندی و شناخت از ارکان قوه قضائیه مسائل قضایی را رسیدگی کند بنابراین شاید مصلحت بود که در انتخابات ریاست جمهوری آن نتیجه حاصل شد.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره رفتن قالیباف به یکی از یادآور شد: به نظر من آقای قالیباف در این بخش حضور داشته باشد، بالاخره او مدیر موفق و خوبی در شهرداری بود. امیدواریم بتوانیم در آن عرصه باشد. از طرفی ما هیچ مشکلی در اصولگرایی پیدا نخواهیم کرد و حتی با قوام بیشتری می توانیم کارها را پیش ببریم چون انسان های قوی، قدرتمند و سالمی را داریم، امیدواریم بتوانیم با انتخاب خوب راه را برای انتخابات ریاست جمهوری باز کنیم.

کریمی اصفهانی درباره احتمال بازگشت اصولگرایان به حدادعادل برای لیدری این جریان در انتخابات مجلس آینده، گفت: زمین خالی از حجت نیست، اینکه فکر کنیم اگر یکی دونفر در صحنه انتخابات نبودند پرچم زمین خواهد ماند، هرگز چنین اتفاقی نمی افتد. اصولگرایان آدم های توانمند زیاد دارند. در مجموع باید از تجارب گذشته برای عبرت آینده استفاده کنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.