.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون نظارت سازمان صمت مازندران:
۳۲۰۰ تن گوشت مرغ در مازندران توزیع شد
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: از ابتدای طرح نوروزی بیش از سه هزار و ۲۰۰ تن گوشت مرغ در استان توزیع شده است.

به گزارش شمال نیوز، حسین اصغرزاده ظهر دوشنبه در ستاد اجرایی خدمات سفرهای استان با اشاره به انجام بیش از ۹ هزار مورد بازرسی از اصناف استان اظهار داشت: در این مدت ۷۴۵ مورد پرونده تخلف در استان تشکیل و ۴۱۳ گزارش مردمی به ستاد ارسال شده است.

وی با بیان اینکه ۶۹ گزارش مورد بازرسی قرار گرفته است گفت: در حوزه سیب و پرتقال شب نیز ۱۳۰ تن پرتقال و ۵۲۰ تن سیب در استان توزیع شده است.

اصغرزاده با اشاره توزیع گوشت قرمز و مرغ در استان گفت: در روزهای تعطیل نیز گوشت قرمز و مرغ انجام شده است و سه هزار و ۲۰۰ تن گوشت مرغ اعم از منجمد و گرم در استان توزیع شده است.

معاون نظارت سازمان صمت مازندران یادآور شد: برای روزهای باقیمانده تعطیلات مقرر شد ظرفیت بازرسی با کمک دستگاه‌های دیگر و محوریت فرمانداران افزایش یابد و روز گذشته ۳۸۵ مورد بازرسی در حوزه غرب استان انجام و ۱۰۸ واحد متخلف شناسایی شده است.

وی گفت: در هر شهر ۱۰ قصابی برای عرضه گوشت در روزهای پایانی سال درنظر گرفته شده است و در مناطق سیل زده نیز تدابیر مناسب اندیشیده شده است.

وی قیمت گوشت گوساله را در بازار استان بین ۱۰۰ تا ۱۰۵ هزار تومان، گوشت گوسفندی ۱۰۰ تا ۱۱۰ هزار تومان اعلام کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.