.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاسه صبر جلالی لبریز شد؛ آقا معلم از نساجی رفتنی شد
مجید جلالی پس از دیدار با سایپا تهران به دلیل مشکلات مالی باشگاه نساجی و عدم حمایت مسئولان استانی از این تیم از سمت خود استعفا داده است.
کاسه صبر جلالی لبریز شد؛ آقا معلم از نساجی رفتنی شد

به گزارش شمال نیوز، مجید جلالی سرمربی تیم نساجی مازندران که نیم فصل دوم هدایت پرشورهای قائم‌شهری را برعهده گرفته بود و جانشین جواد نکونام در این تیم شده بود همیشه از نبود امکانات در این باشگاه گلایه‌مند است و شاید هم به زودی از هدایت تیم نساجی مازندران استعفا دهد.

گفته می‌شود مجید جلالی پس از دیدار با سایپا تهران به دلیل مشکلات مالی باشگاه نساجی و عدم حمایت مسئولان استانی از این تیم از سمت خود استعفا داده است.

جلالی در تمرین امروز نساجی مازندران که در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد نیز غایب بود تا گمانی زنی‌هایی مبنی بر استعفایش رنگ واقعیت پیدا کند.

تیم نساجی مازندران از ابتدای فصل که به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد مشکلات زیادی داشت و حتی جواد نکونام نیز دلیل این مشکلات و نبود امکانات اولیه لازم برای یک تیم لیگ برتری از جمع نساجی‌چیان جدا شد اما با گذشت چندین ماه هنوز تکلیف این تیم مشخص نشده است تا هواداران پرشور این تیم مازندرانی همچنان نگران آینده تیم خود باشند./تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.