.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخواست نماینده گرگان از رئیس جمهور: سهمیه به کنکوریهای سیل زدگان
نماینده گرگان و آق قلا از رئیس جمهور خواست تا ضمن حضور در مناطق سیل زده، به مردم خسارت دیده، کمک بلاعوض اختصاص دهد و برای دانش آموزان پشت کنکور سهمیه در نظر گرفته شود.
درخواست نماینده گرگان از رئیس جمهور: سهمیه به کنکوریهای سیل زدگان

به گزارش شمال نیوز، نبی هزار جریبی نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با الف با بیان اینکه حجم خسارت مالی به مردم آق قلا و روستاهای اطراف خیلی زیاد است، گفت: سیل به منازل مسکونی، لوازم خانگی، دام و طیور، خودروها و کلیه دارایی مردم خسارت زده است.

وی افزود: وقتی آب 2 متر در منازل مردم نفوذ کرده، یعنی کلیه لوازم خانگی آنها بخصوص لوازم برقی سوخته و غیر قابل استفاده است.

نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنوز میزان خسارت سیل مشخص نیست، گفت: هنوز آب بطور کامل از منازل مردم خارج نشده و میزان خسارات وارده بعد از بررسی های دقیق مشخص می شود.

هزارجریبی با اشاره به تشکیل جلسه هیئت دولت در امروز چهارشنبه افزود: هیئت دولت به دادن وام به مردم اکتفا نکند. چرا که وامها هم سود دارد و هم جریمه.

وی تصریح کرد: مردمی که خانه و دارایی خود را از دست دادند، توان پرداخت اقساط با سود را ندارند و باید به آنها کمک بلاعوض شود.

نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از 10 روز است که مردم منطقه درگیر بارش باران و سیل هستند، گفت: دانش آموزان و آنهایی که برای کنکور سراسری آماده می شوند، در حال حاضر نمی توانند به درس خود برسند و چه بسا باران و سیل کتابهای آنها را با خود برد.

هزارجریبی درخواست کرد تا در کنکور امسال برای دانش آموزان منطقه سهمیه خاصی درنظر گرفته شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

- 7 فروردين 1398
اقايان نمايندگان محترم منطقه گرگان بجاي پيگيري علت بوجود امدن سيل كه دراثر تخريب محيط زيست بوجود امده دنبال سهم خواهي نرويد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.