.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه خانواده آیت الله هاشمی در مورد حادثه سیل در شمال کشور
در بیانیه خانواده آیت الله هاشمی آمده است: نوروز امسال، بلایای طبیعی و سیل کم سابقه، موجب آسیب دیدن بسیاری از هموطنانمان در شمال کشور گردید و برخی استان‌های دیگر در خطر این سانحه طبیعی قرار دارند.خانواده هاشمی رفسنجانی نیز با پیوستن به پویش یاری به هموطنان سیل زده، در کنار سایر ایرانیان نوروز همدلی و همراهی را گرامی می‌دارند.

بیت آیت الله هاشمی با انتشار بیانیه ای، با مردم سیل زده شمال ابراز همدردی کرد.

به گزارش انتخاب، در بیانیه خانواده آیت الله هاشمی آمده است:

نوروز امسال، بلایای طبیعی و سیل کم سابقه، موجب آسیب دیدن بسیاری از هموطنانمان در شمال کشور گردید و برخی استان‌های دیگر در خطر این سانحه طبیعی قرار دارند.

اگرچه مجموعه دستگاه‌های اجرایی کشور اعم از دولت، نیرو‌های مسلح و شهرداری ها، باید همت و امکانات خود را جهت رفع مشکلات مردم آسیب دیده صرف کنند، اما تک تک ما ایرانیان در این آزمون در کنار هموطنانمان هستیم و شادی نوروز خود را با غم خانوده‌های خسارت دیده که خانه و کاشانه خود را در بلایای طبیعی از دست داده اند تقسیم می‌کنیم.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در سراسر حیات خود، از یاد و اندیشه ایرانیان، بخصوص هموطنان در رنج و عسرت، غافل نبود و عشقی مثال زدنی به مردم غیور ایران بخصوص هموطنان ترکمن داشت.

خانواده هاشمی رفسنجانی نیز با پیوستن به پویش یاری به هموطنان سیل زده، در کنار سایر ایرانیان نوروز همدلی و همراهی را گرامی می‌دارند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.304 seconds.