.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
من عازم گلستان نیستم...
استاد دانشگاه تهران معتقد است اکنون وظيفه دولت می‌باشد که به سیل‌زدگان رسیدگی کند و کمک‌های مردمی نبایستی جایگزین ناکارآمدی‌های دولت شوند. متن کامل یادداشت دکتر حسینی در ادامه از نظر می‌گذرد.

به گزارش شمال نیوز، دکتر سید مجید حسینی در صفحه اینستاگرام خود نوشته است: من عازم گلستان نیستم؛ نمی‌روم پول جمع کنم از مردمان که هزینه کمترین اصلاح در سیل و زلزله هم نشود، ولی در عوض دولت از مسئولیت‌هایش فرار کند!

ما بد عادت شده‌ایم، سیل می‌آید، استاندار رفته است خارج، رییس جمهور جای دیگر، ما هم یقه مردم را می‌گیریم که بیایید یک قران یک قران پول بدهید، آن مردم بدبخت را مشاهیر از سیل و زلزله نجات دهند؟ مگر سرپل ذهاب درست شد؟ چند دفترچه قسط مسکن درست کرد برای چند تا روستا، بقیه جا‌ها هم ویران ماند، ما هم عذاب وجدانمان رفت، که پول جمع کردیم، دوتا روستا ساختیم!

نه عزیز من!
 
دولت در همه جای دنیا تاسیس شده است برای همین امور، برای اینکه تامین اجتماعی درست کند، سهم کم درآمد‌ها را بدهد، سیل و زلزله را مدیریت کند، حالا مسئولیت دولت را ما برداشتیم، توانستیم کاری بکنیم؟ آقای دولت! آقای دولت مرد! آقای استاندار! من می‌گویم تو مسئولی نه مردم! این مردم اگر مسئولیتی هم دارند، این است که یقه تو را درست نمی‌چسبند که کارت را بکنی! این مردم برای برنامه نود که مجری‌اش که باشد، یک هفته کشور را جابجا می‌کنند، اما برای هفتاد و هفت کشته در یک روز، و دولت بیکار و بی‌مسئولیت، تنها کاری که می‌کنند، پول جمع می‌کنند، می‌دهند سلبریتی‌ها، از بین صد‌ها خرابی یکی را اصلاح کنند!

من خیلی دوست داشتم بروم گلستان، اما نمی‌روم، تا در نمایش، توجیه بی‌مسئولیتی دولت شرکت نکنم؛ نمی‌روم، که اعتراض کنم، که هیجکس نباید برود تا دولت کار خودش را نکند؛ من عازم گلستان نیستم، و هر کسی هم که کاری کند، این بی‌توجهی و بی‌مسئولیتی و بنگاه داری دولت، توجیه شود؛ او را در بدبختی مردمان سیل زده شریک می‌دانم؛ بیایید، آدرس درست بدبختی‌ها را بدهیم؛ چاره دیگر نیست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.