.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمک های مردمی گیلان به مناطق سیل زده گلستان ارسال شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به ارسال کمک های مردمی گیلانیان به مناطق سیل زده استان گلستان، گفت: ۱۵ تن انواع مواد غذایی به این مناطق ارسال شده است.
کمک های مردمی گیلان به مناطق سیل زده گلستان ارسال شد

به گزارش شمال نیوز، مهدی ولی پور  در جمع خبرنگاران با اشاره به جمع آوری کمک مردمی برای ارسال به مناطق سیل زده استان گلستان، اظهار کرد: تاکنون یک دستگاه تریلی حامل مواد غذایی شامل انواع کنسرو، حبوبات، برنج و روغن جمع آوری و ارسال شده است.

وی با بیان اینکه وزن این اقلام ۱۵ تن است، افزود: یک بالگرد جمعیت هلال احمر گیلان نیز از اوایل شروع کمک رسانی به استان گلستان اعزام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ادامه داد: یک کاروان سلامت و معیشت درمانی متشکل از پزشکان متخصص، پزشک عمومی، پرستار، امدادگر، کارشناس بهداشت، کارشناس مامایی و کارشناس تغذیه به مناطق سیل زده اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه در صورت نیاز جمعیت هلال احمر گلستان، ۵۰ نفر از نجات گران واکنش سریع استان گیلان به این مناطق اعزام می‌شوند، افزود: این افراد آموزش‌های لازم در زمینه کمک در سیلاب را دیده‌اند.

گفتنی است علاقه مندان به کمک به مناطق سیل زده می‌توانند از طریق *۷۸۰*۱۱۲# کمک‌های خود را برای مناطق آسیب دیده واریز کنند.1058/مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.