.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت‌الله طبرسی: دولت نگاه ویژه‌ای به استان داشته باشد
نماینده مقام معظم رهبری در مازندران ضمن قدردانی از تلاش استاندار مازندران یادآر شد: مردم چهل سال است که در صحنه حضور دارند و ما باید بتوانیم مسائل و مشکلات آنها را حل کنیم.مازندران و گلستان خسارات سنگینی از سیل را تحمل کردند با این وجود مردم صبوری کردند و لازم می‌دانم از مسؤولان بخواهم کمک کنند. ‎
آیت‌الله طبرسی: دولت نگاه ویژه‌ای به استان داشته باشد

شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان ضمن تبریک عید نوروز از صبوری مردم سیل زده قدردانی کرد و گفت: استاندار مازندران از ابتدا پای کار بود که باید از وی قدردانی شود.

وی همچنین با قدردانی از حضور معاون اول رئیس جمهور در این استان خاطرنشان کرد: حضور دکتر جهانگیری مایه تسکین آلام مردم است. مردم چهل سال است که در صحنه حضور دارند و ما باید بتوانیم مسائل و مشکلات آنها را حل کنیم. گفت: مازندران و گلستان خسارات سنگینی از سیل را تحمل کردند با این وجود مردم صبوری کردند و لازم می‌دانم از مسؤولان بخواهم کمک کنند.

آیت‌الله نورالله طبرسی با اشاره به اینکه همه دیدند که سیل چه بلایی بر سر راه‌ها، پل‌ها و خانه‌های مردم آورده است افزود: راهکار اعطای وام و کمک‌های بلاعوض است ولی این کفایت نمی‌کند.

طبرسی خطاب به وزیران گفت: همت مضاعف می‌خواهیم تذکر می‌دهیم که مازندران را فراموش نکنید و مردم از دولت ناامید و مأیوس نشوند انتظار داریم هر چه زودتر مشکلات بر مردم آسان شود الان فصل کشاورزی است بسیاری از خزانه‌های شالی مردم از بین رفت و پر از گل و لای است.

امام جمعه مرکز استان افزود: با توجه به دستور مقام معظم رهبری کمک به همه آسیب‌دیدگان کشور با وحدت و هماهنگی انجام شود.

وی بیان کرد: ویرانی‌های زیادی اتفاق افتاده است انتظار ما این است که نگاه ویژه‌ای به کشاورزان استان داشته باشیم.

امام جمعه ساری تصریح کرد: زیرساخت‌های کشور باید اصلاح شوند، تصرف در حاشیه دریا و رودخانه درست نبود باید فکر اساسی کرد ضعف‌ها را از بین ببرید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.