.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرعامل آبفای مازندران :
سیل به تاسیسات آبرسانی در مازندران آسیب جدی وارد کرد
مدیرعامل آبفای مازندران گفت: بروز سیل در استان مازندران به تاسیسات آبرسانی در شهرستانهای مختلف آسیب جدی وارد کرد.
سیل به تاسیسات آبرسانی در مازندران آسیب جدی وارد کرد

به گزارش شمال نیوز، مجید عبدالهی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: مشکل قطع آب در شهرهای سیمرغ،جویبار،بابل و ساری در پی بروز سیل رفع و آبرسانی به مشترکان انجام شد.

وی ادامه داد: در پی بروز سیل 223 روستا در استان مازندران با قطعی آب روبرو شد و از کارافتادن پمپ های سانتریوژ و غرقاب شدن ایستگاه های پمپاژ ، چاه ها و تابلوهای برق ایستگاه مرکزی سیمرغ سبب قطعی آب شد که با بکارگیری غواص های فنی عملیات تعویض پمپ ها انجام و آبرسانی به مناطق شهری مرکزی به حالت عادی بازگشت.

مدیرعامل آبفای شهری و روستایی همچنین گفت: در بخش آب و فاضلاب روستایی وصل آب آشامیدنی در 24 ساعت اولیه انجام شد و هم اکنون مشکلی در تامین آب روستاهای استان وجود ندارد.

عبداللهی با اشاره به اینکه در حال حاضرآبرسانی با تانکرها و پر کردن مخازن آبی  در بابل انجام می شود گفت: در شهر بابل و بابلسر وقوع سیل در شهرهارا نداشتیم ولی به دلیل کدر بودن بالای آب در سد البرز نیز 500 لیتر بر ثانیه آب از مدار دسترسی خارج شد تا با ارائه آب با کیفیت به مردم شهرهای گروه الف مدیریت مناسبتری انجام شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 فروردين 1398
استاد .... دکتر ....مهندس ..... آب مناطق شهری بابل کماکان قطعه .....در روز 2 ساعتم آب وصل نیست ......مناطق روستایی که دیگه جای خود دارد...چرا اینقدر دروغ میگید ...... کدوم مشکل حل شده؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.233 seconds.